Toon posts:

Dunne Draadloze Logitech Tobo's... WAAR!?

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een of andere special edition ultra flat toetsenbord van logitech op het moment waar ik zeer tevreden over ben, helaas heb ik de AWSD toetsen erg enthousiast gebruikt de laatste 2 jaar en die beginnen een beetje gaar te worden dus ik denk ik koop een nieuwe.... niet dus...

Mijn eisen aan het toetsebord zijn:

- Logitech!
- Draadloos!
- Mediatoetsen liever niet...
- DUN!

Gewoon een strakke dunne draadloze logitech zonder al teveel rotzooi.
Ik heb op pricewatch gekeken, op alle webshops die ik ken maar het type wat ik nu heb ik nergens meer te krijgen. het exacte typenummer weet ik even niet (zit niet thuis) maar hij ziet er BIIIIIJNA hetzelfde uit als deze: http://www.muizenshop.nl/...201-1400/1294_1_image.jpg
De mijn is dan wel draadloos en heeft rechtsbovenin nog een rond mute-knopje. Weet iemand waar ik een dergelijk toetsenbord kan vinden, mijn zoektocht duurt al weken.

Edit: Owja, die dinovo van 150 euro word me te gek trouwens.... die komt het dichtste in de buurt

Anyone?....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 14:10 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 18:25
Je zou eens kunnen kijken naar de S510 of LX710 van Logitech. Draadloze desktops, dus er zit wel een muis bij. Maar deze zijn qua prijs goed te doen.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 16:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wat is nu precies de bedoeling, dat wij voor jou het assortiment van Logitech gaan bekijken en vervolgens vertellen welk toetsenbord je moet kopen? Geef dan meteen je adres- en bankgegevens erbij, dan bestel ik 'm meteen voor je! O-)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:36
Als je die eis van Logitech weg zou laten zou je eens kunnen kijken bij (nooit gedacht dat ik het nog es zou zeggen) Apple. Die hebben een behoorlijk plat draadloos tobo...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:07:
Ik heb een of andere special edition ultra flat toetsenbord van logitech ...
Wat dacht je ervan om eens onder het toetsenbord te kijken naar speciale kenmerken zoals typenummers? Verder is het zinvol om eerst zelf eens de Logitech website af te gaan speuren naar geschikte toetsenborden, en daarna te gaan kijken waar je ze kan krijgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:38

Sebazzz

3dp

Cubefanatic schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:26:
Als je die eis van Logitech weg zou laten zou je eens kunnen kijken bij (nooit gedacht dat ik het nog es zou zeggen) Apple. Die hebben een behoorlijk plat draadloos tobo...
Kan je die Apple toetsenborden wel voor de PC gebruiken?
En welke aansluiting hebben ze? Anders wil ik er ook wel één :p

@hieronder: Op de apple site staat niet of het niet PC compatible is :+ Zou goed kunnen dat apple die dingen niet HID compatible heeft gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Sebazzz op 02-03-2008 16:36 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tesla Model Y RWD (2024)

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 12:23
Sebazzz schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:27:
[...]

Kan je die Apple toetsenborden wel voor de PC gebruiken?
En welke aansluiting hebben ze? Anders wil ik er ook wel één :p
Ja kan! De bedrade gebruikt USB. De draadloze Bluetooth. Ik geloof dat zelfs de geluid harder en zachter en eject- knoppen het doen onder Windows. Dingen zijn plat, stevig (aluminium) en tikken lekker.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op internet zijn ook wel drivers te vinden voor dat apple keyboard (heeft met uit bootcamp gesloopt) zodat je alle functionaliteit ook onder windows hebt :) Ik zit m iig ook te overwegen ware het niet dat ie wel 50e is...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

het exacte typenummer weet ik even niet (zit niet thuis)
Wat dacht je dan van volgende keer te wachten tot je wel thuis zit... :?

Op Got verwachten we eigen inzet voordat je een topic opent. Dat ademt niet bepaald uit deze topic :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.