Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik word helemaal knettergek van mijn dvd rw recorder.
Ik probeer films te branden, dat lukt wel maar het proces is erg traag. Ik heb van alles gezocht, search alhier, op google, heb de firmware aangepast, alle onnodige processen uitgeschakeld, verzekerd dat DMA modus is geselecteerd, maar niets helpt.
Als ik een film selecteer dan is met name het transcoderen het probleem. Daar doet hij voor een film van ongeveer 1 uur zo'n 3 uur over met Nero Vision Express. Transcoderen met TEMPGEnc van avi naar MPG gaat btw ook traag
Iemand een idee?

Specs: AMD athlon XP1800+ @ 1.54 GHz, 512 Mb DDR,
AOpen DVD RW DUW 1608/ARR
NVidia GForce 2 MX/MX 400
Windows XP SP2 Home Edition

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Met die CPU is het niet meer als normaal dat dat ongelofelijk traag is!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Is het branden op zich ook traag? Of alleen het coderen? Als het laatste het geval is, dan is het inderdaad puur een kwestie van een betere processor aanschaffen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows XP SP2 Home Edition
Hoe dan ook is het OS niet het meest relevante denk ik. ==> Client Software Algemeen + titelwijziging ;)

Maar het moge duidelijk zijn: geef even aan wat er precies traag gaat. Gaat het wel goed als je een ISO brand? En zo ja: wat bij en ander brandprogramma (zoals het gratis CDBurnerXP).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Ok thnx, het gaat idd om het coderen. Het branden zelf gaat wel vlot.
Tijd voor een upgrade van de processor denk ik.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.