Eey allemaal,
Ik had even een vraagje over het aansluiten van mijn tv op mijn computer. Ik had dit eerst allemaal werkend, echter heb ik mijn windows opnieuw geinstaleerd en nu heb ik op mijn tv zwart/wit beeld
. Ik ben zelf al op zoek geweest om erachter te komen wat het nu is en volgens mij ligt het eraan dat ik een instelling moet veranderen naar pal, echter wanneer ik nu in het nvidia menu zit en deze instellingen wil wijzigen (change the signal or hd format) krijg ik de melding dat er geen tv gevonden is terwijl deze wel gewoon me desktop laat zien in het zwart wit (warning there is no television connected to the selected connector). Ik kan dus ook alleen maar de optie auto detect geselecteerd laten staan. Weet iemand wat ik hieraan kan doen, hoe ik weer kleur op me tv kan krijgen?
Nog even alle gegegevens:
Geforce 5200 FX
TV is gekoppeld via s-video welke in de tv gaat via scart met een omzet blok ertussen.
Drivers zijn up to date
Ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen want zelf wordt ik er gek van
Ik had even een vraagje over het aansluiten van mijn tv op mijn computer. Ik had dit eerst allemaal werkend, echter heb ik mijn windows opnieuw geinstaleerd en nu heb ik op mijn tv zwart/wit beeld
Nog even alle gegegevens:
Geforce 5200 FX
TV is gekoppeld via s-video welke in de tv gaat via scart met een omzet blok ertussen.
Drivers zijn up to date
Ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen want zelf wordt ik er gek van