Toon posts:

TV aan sluiten op video kaart (zwart/wit beeld)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eey allemaal,

Ik had even een vraagje over het aansluiten van mijn tv op mijn computer. Ik had dit eerst allemaal werkend, echter heb ik mijn windows opnieuw geinstaleerd en nu heb ik op mijn tv zwart/wit beeld :/ . Ik ben zelf al op zoek geweest om erachter te komen wat het nu is en volgens mij ligt het eraan dat ik een instelling moet veranderen naar pal, echter wanneer ik nu in het nvidia menu zit en deze instellingen wil wijzigen (change the signal or hd format) krijg ik de melding dat er geen tv gevonden is terwijl deze wel gewoon me desktop laat zien in het zwart wit (warning there is no television connected to the selected connector). Ik kan dus ook alleen maar de optie auto detect geselecteerd laten staan. Weet iemand wat ik hieraan kan doen, hoe ik weer kleur op me tv kan krijgen?

Nog even alle gegegevens:
Geforce 5200 FX
TV is gekoppeld via s-video welke in de tv gaat via scart met een omzet blok ertussen.
Drivers zijn up to date

Ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen want zelf wordt ik er gek van |:(

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:28

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

De grote tv-out FAQ

al gelezen en geprobeerd?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:54
Zoals Question Mark al zei. Het staat er zelfs letterlijk in: De grote tv-out FAQ » Help, ik krijg alleen maar zwart/wit beeld...

[ Voor 54% gewijzigd door Bitage op 29-02-2008 13:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jep heb dit topic al doorgenomen maar zit al vast bij: change the signal or hd format in me nvidia instellingen hier krijg ik me tv niet te zien waardoor ik het signaal niet kan aanpassen

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:28

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

uit dezelfde FAQ
• Hoe kan ik mijn tv-out functie forceren ?

Voor nVidia gebruikers is het tooltje TV-Tool beschikbaar om de tv-out functie te forceren, bij ATI kaarten is het zo dat de huidige Catalyst drivers tegenwoordig een knopje hebben waarmee de TV-out geforceerd kan worden
Wat gebeurt er als je met tvtool aan de slag gaat?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeerd door me pc opnieuw op te starten en dan te forceren, maar hier gebeurde helaas niets. Hij vond het signaal nog steeds niet. Heb het met me tv aan en me tv uit geprobeerd.
Pagina: 1