Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Taakbalk Bug bij wisselen tussen enkel/multi scherm mode

Pagina: 1
Acties:

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb nu ondertussen ervaring met 3 verschillende merken videokaarten (Matrox,ATI,Nvidia) en ik was nieuwsgierig of er meer mensen zijn die de volgende bug kunnen reproduceren.

Ik ben gewend om naast mijn start een 2e taakbalk aan de bovenkant van mijn scherm te maken waar alle stations van mijn PC zitten. Dit doe ik door het icoontje: Deze Computer te slepen naar de bovenkant van mijn scherm en dan wordt automatisch deze taakbalk gemaakt. Als deze balk er is kies ik er voor om de titel te verbergen, altijd op voorgrond zet ik aan en automatisch verbergen zet ik aan.

Wat er nu gebeurd is het volgende. Zodra ik mijn TV-out aanzet (dual mode) dan werkt alles nog goed. Als ik dan besluit om de TV-out weer uit te zetten dan is de taakbalk er nog wel maar ook weer niet. Ik zie alleen een lijntje dat tevoorschijn komt wanneer ik me muis naar de bovenkant van het scherm beweeg maar geen inhoud. Ik heb het ook niet voor elkaar gekregen met rechts klikken e.d. om de taakbalk weer zichtbaar te maken. Het enige dat werkt is om de TV-out weer aan te zetten, de taakbalk verplaatsen naar het bureaublad, dan weer TV-out uit en de taakbalk weer naar boven slepen.

Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook het geval is. Ik heb volgens mij Microsoft al een keer gemailed over dit probleem maar ja wie ben ik he :P

Edit Windows 98, 2000, XP

M.v.g.

Ryan

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is hier wel goed gebruik om je Windows versie te vermelden (zie bijvoorbeeld alle andere topics hier).

Dus als je dat nog even via een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif Topic Report wil melden vrotten we dat voor deze keer nog voor je in je topictitel :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Topicstarter
Ok ik heb het bijgevoegd.

Ik ben toch wel erg nieuwsgierig of andere mensen dit ook hebben. Dus iedereen met een dual screen setup d.m.v. TV-out (of 2 × vga) effe testen :P

Gr. Ryan