Toon posts:

Netgear WPN824v8 is draadloos moeilijk bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
Al een heel tijdje geleden heb ik een NETGEAR WPN824v2 gekocht. Deze deed in het begin erg goed, zowel draadloos als bekabeld haalde ik de maximale snelheid van mijn internet. Hoewel hij draadloos om de zoveel uur eraf vloog voor 1 minuut kon ik ermee leven.
Nu, krijg ik disconnection om de 30 seconden. Bekabeld doet hij het wel beter, maar heeft hij ook vaak rare momenten dat alles opeens weg is. Steeds aan de stroomkabel zitten heeft wel nut, maar lijkt mij niet handig en ook niet goed voor het apparaat.

De reden dat dit gebeurd is volgens mij te veel storing in huis. We hebben een 2 dect telefoons (vanwege bedrijf), beveiligingscamera (draadloos) en digitale tv.
Nou weet ik niet of dat laatste een stoorzender zou zijn, maar het verplaatsen van de router kan iig niet.

Ik las eens dat DECT telefoon werkt op 2,4 ghz en dat dit idem is voor draadloos internet. Nou wil ik graag eens proberen om de frequentie te veranderen. In mijn router heb ik dit kunnen vinden en veranderd, maar ik krijg dan helemaal geen internetverbinding meer. Zijn er bepaalde frequenties dat het niet zou doen of landen registraties?

andere hulp is ook welkom.

mvg, kaisz