Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CSS]Div mee laten rekken met parent?

Pagina: 1
Acties:

• Sanity11
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kan hier eigenlijk niet echt een werkend antwoord op vinden. Hopelijk kunnen jullie me in de goede richting helpen.
Afbeeldingslocatie: http://www.octografx.com/images/forum/Afbeelding2.png

Ik wil dat de rechter Div (sidebar1, de brushed metal look) in de hoogte meerekt met zijn parent. (container) Dat is het donkerblauwe stuk. Ik heb vanalles met de height geprobeerd, 100%, auto. Ik las op internet een stuk dat het met 100% gedaan kan worden maar ik krijg het niet voor elkaar.

Bedankt voor de reacties :)

www.diovisuals.co,

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:04
de link kan ik hier niet openen maar ik gok dat je eens naar faux-columns moet kijken.

• Sanity11
  • Niet online
DamadmOO schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:05:
de link kan ik hier niet openen maar ik gok dat je eens naar faux-columns moet kijken.
Hmm. Heb ik al gedaan. Maar aangezien ik een afbeelding gebruik sidebar1 is het niet echt mogelijk.
Ik zit in de container al een afbeelding. Als dat echt de enige oplossing is moet de de opbouw van de site maar in zijn geheel gaan veranderen. Ik krijg dit als ik de faux technologie toepas:
Afbeeldingslocatie: http://www.octografx.com/images/forum/Afbeelding3.png

www.diovisuals.co,

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:25
Moet wel met faux columns iets te doen zijn, heb je een online voorbeeldje voor ons?

• Sanity11
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:23:
Moet wel met faux columns iets te doen zijn, heb je een online voorbeeldje voor ons?
Nog niet, als ik er een heb zal ik het laten zien :) . Ik ga toch nog even kijken wat ik met die faux columns kan doen dan.

www.diovisuals.co,