Ervaring/ advies gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03-2025
Goedemorgen, heb een vraag aan jullie. Ik wil een 2e monitor als dual screen aansluiten. Nu kan ik een compaq fp9419 kopen van een collega. Het is een 19 inch tft monitor 16ms en hij wil er 85 euro voor hebben. Heeft 1 van jullie ervaring met deze monitor. Is het een heel oud model !? kort gezegd wat is jullie advies.

PSN: JustinNL79

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het is nu niet bepaald de bedoeling dat je je vragen hier zo maar dropt. Op GoT wordt toch wel een bepaalde eigen inzet verwacht. Ergo, ga eens zoeken op Google, zoek reviews e.d. Er zal vast voldoende over te vinden zijn. Uit je openingspost blijkt niet dat je zelf al gezocht hebt, anders had je vast wel geweten of het een oud model is of niet.
Zie ook
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 29-02-2008 07:00 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik begrijp je reactie. Ik had wat meer uitgebreid moeten zijn. Ik heb wel zeker op google gezocht. Kon geen review over deze monitor vinden. Wel wat foto's en specs, hier kon ik geen datum van ingang van dit model vinden. Ik weet ook al dat HP al een tijd Compaq heeft overgenomen dus de monitor zal niet een jaartje of 2 oud zijn. Ik vroeg me gewoon af of iemand die monitor had of iemand voor mij een review-site heeft of advies

PSN: JustinNL79

Verwijderd

Volgens mij hebben mijn ouders zo'n ding maar dat weet ik niet zeker, wel weet ik dat het een 3 jaar oude compaq fp-nogiets is van 19 inch. Ik heb een keertje wolfenstein erop gespeeld... ietwat wazig door de late reactietijd maar 85 euro is een schappelijke prijs toch kun je er best nog 2 tientjes vanaf dingen hoor ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *"

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. Daarnaast verwachten we sowieso een stuk meer eigen inzet in een topicstart dan dit.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.