Toon posts:

Afplakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey als je 2 kleuren wilt spuiten en je wilt ze precies naast elkaar doen hoe kan je dan het beste afplakken me vorige " spuitbeurt " :) is mislukt en die lijnen zaten er ook niet echt goed op !

Hoe kan ik het beste afplakken ?

Verwijderd

Afplakken met verftape! oftewel tasycrap.

Dat gele spul!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verf ook lang (liefst een paar dagen) uit laten harden, anders trek je hem mee als je het afplak spul van de 2e kleur er af haalt.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Wat voor spuit geruik je?????
Ik zou oo mijn kast willen spuiten :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik had een klote %$#%#@ spuitbus van de praxis ' effe snel ' wou ik het doen.

Maar dat gaat niet je moet het rustig en met concentratie doen, meerdere lagen en weinig per keer.

Plus licht opschuren en primers gebruiken !

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
of gewoon de buurman de scilder vragen ;)
zoals ik gister heb gedaa, hij was toch bezig aan het sauzen dus nu doet hij het ff als hij de goede verf binnen heeft for free :)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 10:11
probeer de spuitbussen van de britain.
die zijn gemaakt voor op de muur (gg) en niet voor op de auto of andere dingen.

oftewel, ze hechten vrijwel aan alles (zolang het de verf er maar niet inzuigt, en metaal en platic doen dat niet)

alleen je kast ontvetten en schoonmaken, spuiten en nadat je klaar bent aflakken.
bij mijn kast hoefde ik maar 1 keer te spuiten (spuitbus ongeveer 20 cm afstand houden (30 cm mag ook :7)

ik was me kast vergeten af te lakken, en het beschadigde dus nogal snel, en nu ga ik het binnenkort over doen :9~
Pagina: 1