• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 03:09

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
ik krijg sinds kort altijd meldingen dat ik programmas moet afsluiten tijdens css.

ik krijg de vraag.

wilt u dit programma afsluiten,
u hebt te weinig geheugen beschikbaar, ik kan dan nog altijd anuleren en verder gamen...

maar ik wordt altijd naar windows gehaald..

thans heb ik 3 gig geheugen steken, meer info over mijn systeem vind je in mijn sign.

ook heb ik sinds kort sidebar ingesteld, en deze zorgt voor de problemen, nu heb ik bij taakbeheer > processen gezien dat deze 100MB op soupeert, wat vrijveel is.. maar toch eigenlijk vrij weinig tov men 3 gig ram..

verder zie ik bij prestaties dat ik continue 1.55Gb iin gebruik heb.. ik dacht dat dit rond de gig zou liggen..

mijn vraag.
- a solution
- een programma zodat ik zelf kan controleren wat de processen vergbruiken, en niet via windows taakbeheer!

edit: ook zie ik dat Steam 35Mb ram verbruikt tewijl dit programma niet zo zwaar zou mogen zijn.. ik denk dat het continue met advertenties bezig is, zelfs tijdens het gamen.
al men andere processen zijn samen 40Mb in taakbeheer processen..
dus als ik manueel alles optel kom ik onder de 100MB ram.. vanwaar die 1.55G ram verbruikt dan?

[ Voor 16% gewijzigd door MikeVM op 29-02-2008 00:52 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:38

M2M

medicijnman

als je geheugen waarschuwingen krijgt ligt het meestal aan het feit dat er niet genoeg virtueel geheugen beschikbaar is. Heb je dat misschien uitgezet?

zet dat dan eens op 4 tot 6 gigabytes en dan ben je er voorlopig wel klaar mee ;)

zo niet, denk ik dat je dit topic het beste in de windows got forumgedeelte kunt vragen.

-_-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Je opent een topic in een hardwaresubforum. Toch rep je met geen woord over je gebruikte hardware. Kijk eens in de link hierboven naar de info die we minimaal nodig hebben om een geheugenvraag te kunnen beantwoorden. Of ga in een softwaresubforum (Windows Clients...) kijken als je eigenlijk alleen maar softwarevragen hebt.

En sowieso posten we op GoT in het Nederlands, dus met hoofdletters aan het begin van een zin, persoonsvorm en onderwerp in het midden ergens en een punt op het eind.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.