De dynamiek en emotie zie ik ook wel, maar die ontleen je natuurlijk behoorlijk aan de sport.
Ik loop ze even langs.
#1 Ik vind hier de houding wat apart, kun jij weinig aan doen natuurlijk. Het staat wel allemaal iets scheef, maar ik vind 't jammer dat er hier heel veel ruimte om hem heen zit. Het is geen documentaire serie, dus 't is niet alsof je hier context nodig hebt..
#2 Is wel goed, maar mag wel wat contrast bij. Al had ik hier gekozen om de ruimte die nu rechts zit links te plaatsen, aangezien hij links wegkijkt.
#3 De 2 achter elkaar werkt wel mooi, de ruimte in baksteen vind ik minder.
#4 goed actie moment, al zou een wat ruimere verdeling van de heren mooier zijn geweest.
#5 Voor mij is deze te rommelig, teveel elemnten om naar te kijken. De voorste speler, de 2e, de man die de score bij houdt, de achtergrond.
#6 Beetje het zelfde als #5, al komt deze wel rustiger over.
#7 Hier gebeuren eigenlijk 2 dingen tegelijk, zonder het gedoe erachter zou dit een mooie ingespannen foto zijn geweest, alleen dat gejump in de achtergrond leidt af.
#8 heb je hier gekozen om 't publiek er bewust bij te voegen?
#9 goed moment, maar ruggen ben ik nooit zo van. als je de focus op hem daar achter had gelegd en zijn emotie..
#10 Hier is 't voor mij vooral je compositie, je ruimtelijke verdeling aan de linkerkant die wat apart is.
Ik begrijp dat dit geen makkelijke tak van de sport is, het licht zuigt altijd, de mensen bewegen vlot, je kan er niet tussendoor lopen, maar ik denk door kritisch op je zelf te zijn en met een testcase 'op te werken' kun je een heel eind komen.
|>