• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik zit op dit moment in een sollicitatieprocedure bij Unit 4 Agresso Continuity & Security. Ik zou graag in dit topic wat ervaringen willen lezen van mensen die daar werken.

Ik ben al door het eerste gesprek heen en binnenkort volgt mijn tweede gesprek. Omdat ik tot nu toe alleen ervaring heb bij kleine bedrijven, wordt ik intern gedetacheerd en ga ik werken voor Unit 4 Agresso zelf, waarschijnlijk als technical support of systeembeheerder dat is nog niet helemaal duidelijk. In die tussentijd krijg ik de kans om cursussen te behalen (MCSA/MCSE en eventuele andere cursussen). Dit is beetje aparte constructie, en dit doen ze ook niet zo heel vaak werd mij verteld, maar klinkt toch best wel goed? Tot nu heb ik een positieve indruk van Unit 4 Agresso.

Ik zou hier graag wat algemene ervaringen van mensen die bij werken Unit4Agresso willen zien.

Specifieke vragen die ik heb:
Wat zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden?
Wat zijn de primaire arbeidsvoorwaaren?
Hoe is de bedrijfscultuur?
Hoeveel vakantiedagen krijg je?
Heeft Unit4Agresso een 13e maand of bonus?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50
Dat zijn vragen die je niet hier moet stellen, maar aan hun zelf?!? (op de cultuur vraag na).

No production networks were harmed during this posting

• Turdie
paella schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:21:
Dat zijn vragen die je niet hier moet stellen, maar aan hun zelf?!? (op de cultuur vraag na).
Daar heb je op zich wel gelijk in,maar misschien weten de mensen die hier actief zijn het ook. Ik heb helaas nog niet de kans gehad om deze vragen te kunnen stellen (daar moet de procedure wat verder voor zijn)

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 28-02-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50
Dat vind ik heel raar. Dat zijn dingen die zelfs in de arbeidsvoorwaarden (moeten?) staan. Die moet je op papier zo kunnen krijgen lijkt me.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:33

BCC

Ik heb niet zo goede ervaringen met de spullen die ze leveren voor de zorg. Alle voorwaarden dien je kort te sluiten met Unit 4 idd. Dat kan namelijk zelfs per contract verschillen.

[ Voor 41% gewijzigd door BCC op 29-02-2008 08:09 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
BCC schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:06:
Ik heb niet zo goede ervaringen met de spullen die ze leveren voor de zorg. Alle voorwaarden dien je kort te sluiten met Unit 4 idd. Dat kan namelijk zelfs per contract verschillen.
Ik heb een tijdje het applicatiebeheer gedaan voor Cura, een product voor de zorg,vindt dit een fijn pakket om te beheren.

Dit zie ik trouwens op hun site staan, maar ben eigenlijk op zoek naar wat specifieker informatie van mensen die er al werken.

Cultuur
Groei is onmogelijk zonder een team van bekwame, ambitieuze, collegiale en enthousiaste mensen. Daarom zorgen we goed voor onze medewerkers en dus ook voor jou als je bij ons komt werken. Een carrière bij Unit 4 Agresso betekent een carrière die je zelf kunt vormgeven. Voor alle functies geldt dat deze, binnen de mogelijkheden, naar eigen inzicht zijn in te vullen. Als je kansen ziet, dan pak je ze. De open, informele sfeer nodigt je uit goede ideeën of persoonlijke ambities te realiseren.

Arbeidsvoorwaarden
Unit 4 Agresso wil zijn medewerkers optimaal motiveren en gemotiveerd houden. Dit doen we ondermeer door het aanbieden van goede, concurrerende arbeidsvoorwaarden. Je kunt je arbeidsvoorwaarden afstemmen op de wensen die jij, als individuele werknemer, op een bepaald moment hebt. Denk hierbij aan de mogelijkheid vakantiedagen bij te kopen of te verkopen. Daarnaast bieden we prima opleidingsfaciliteiten, gunstige personeelsverzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling. Voor de directe medewerkers geldt een bonusregeling. Afhankelijk van je functie behoren een mobiele telefoon, laptop en auto van de zaak (naar keuze) tot het standaard gereedschap. Voor een aantal sleutelfuncties kunnen wij een bewijs van goed gedrag van je vragen.

Wil jij meewerken aan de realisatie van de doelen van Unit 4 Agresso en denk je dat je bij ons je persoonlijke doelstellingen vorm kunt geven? Dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren. Of je nu afstudeerder, starter of professional bent: bij Unit 4 Agresso draagt iedereen evenveel bij aan het overtreffen van de verwachtingen van onze klanten.

Bron

[ Voor 69% gewijzigd door Turdie op 29-02-2008 16:11 ]

Pagina: 1