Ik heb onlangs twee geheugen reepjes van elk 1gb erbij gekocht. Zodat het totaal nu op 4x1gb uitkomt.
Ik heb deze in me pc erbij gedaan en vervolgens wil deze windows niet meer opstarten.
Ook met 3 reepjes wil hij niet booten.
Hij wil alleen opstarten als er 2gb (2 reepjes) in zitten. Het maakt niet uit of er een oud en een nieuw reepje bij elkaar zit.
Alle geheugenreepjes zijn van hetzelfde soort en ik kan nog wel in me bios komen, deze herkent de volledige 4gb. Ook werkt het scherm nog waar je veiligemodus enzo kan kiezen.
Alleen hij wilt niet booten ook de windows setup cd zowel vista als xp werken niet. Nadat deze de files geload heeft doet hij niks meer. Ik krijg geen foutmelding ofzo
Ik heb de nieuwste bios erop gestaan.
Nogmaals al me geheugen reepjes zijn hetzelfde.
Op dit moment staat er vista x86 op. Ik heb ook update KB929777 geïnstalleerd maar dit hielp niet.
In me bios staat dat er 4 gb geheugen in zit.
Ook het voltage verhogen hielp niet.
Mijn pc bestaat uit het volgende:
AMD Athlon 64 X2 6000+
MSI K9N Sli Platinum (AM2)
2x Corsair TWIN2X2048-6400C4
Ik ben van plan om er vista x64 op te zetten alleen dat gaat niet lukken als ik de setup niet kan laden.
Wie weet er een oplossing voor ??
Ik heb deze in me pc erbij gedaan en vervolgens wil deze windows niet meer opstarten.
Ook met 3 reepjes wil hij niet booten.
Hij wil alleen opstarten als er 2gb (2 reepjes) in zitten. Het maakt niet uit of er een oud en een nieuw reepje bij elkaar zit.
Alle geheugenreepjes zijn van hetzelfde soort en ik kan nog wel in me bios komen, deze herkent de volledige 4gb. Ook werkt het scherm nog waar je veiligemodus enzo kan kiezen.
Alleen hij wilt niet booten ook de windows setup cd zowel vista als xp werken niet. Nadat deze de files geload heeft doet hij niks meer. Ik krijg geen foutmelding ofzo
Ik heb de nieuwste bios erop gestaan.
Nogmaals al me geheugen reepjes zijn hetzelfde.
Op dit moment staat er vista x86 op. Ik heb ook update KB929777 geïnstalleerd maar dit hielp niet.
In me bios staat dat er 4 gb geheugen in zit.
Ook het voltage verhogen hielp niet.
Mijn pc bestaat uit het volgende:
AMD Athlon 64 X2 6000+
MSI K9N Sli Platinum (AM2)
2x Corsair TWIN2X2048-6400C4
Ik ben van plan om er vista x64 op te zetten alleen dat gaat niet lukken als ik de setup niet kan laden.
Wie weet er een oplossing voor ??