Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

flash output probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik in het juiste forum zit maar hier mijn probleem:

Op dit moment zijn we bezig om filmpjes aan te bieden in flash aan makelaars en dergelijke.
Hierbij kan de makelaar voor en na een intro/outro inspreken.
De flash file wordt dan met voice over en dergfelijke 18 mb

Op het werk hebben we een 4 mb adsl aansluiting en spelen de files goed af, van diverse makelaars krijgen we te horen dat het filmpje stottert of totaal niet tevoorschijn komt.

ik heb 2 versies gemaakt:
1 de normale flash uitvoering
2. ingebouwde player

kan het dat de files niet bij een ieder afspelen; is het een flash versie probleem of een te groot filmpje?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Mjah, het blijft een video, je laadt ook nog google maps in ernaast wat aardig heftig is, dus kan me voorstellen dat het op langzamere computers en/of langzamere verbindingen niet zo lekker loopt.

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 09:06
Installeer netlimiter of een vergelijkbare tool op je computer en verlaag je bandbreedte eens naar 1 Mb. Als de video daarbij gaat stotteren, dan verklaart dat waarom sommige bezoekers hetzelfde probleem hebben.

CPU gebruik op mijn 2.2 GHz C2D komt tijdens het kijken niet boven de 30%. Maar als bezoekers meerdere pagina's open hebben staan met daarin allerlei niet zo netjes geprogrammeerde Flash banners, dan kan je ook daarmee in de problemen komen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Verwijderd

Topicstarter
Is het werken met flash media server een grote vooruitgang?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:04

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:30:
Is het werken met flash media server een grote vooruitgang?
Daar wordt het echt niet beter van.

Welke bitrate heb je gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
audio of video

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik zit hier ook achter een flinke verbinding, maar hier wordt het ook niet echt goed weergegeven. Wat zijn de instellingen van je video-encoder?

Stoer; Marduq

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
"Welke bitrate" is niet "audio of video" ;)
Daarbij denk ik dat 18Mb wel heel behoorlijk dik is; misschien dat je eens wil overwegen wat aan kwaliteit in te boeten.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 03-03-2008 17:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Ik denk ook dat je naar de bestandsgrootte moet kijken. 18MB voor een dergelijk filmpje lijkt me ook niet weinig. Misschien kan je deze aanbieden in lowres - highres en standaard de lowres afspelen?

Verwijderd

Topicstarter
ik maak de film op 768K met proshow producer
Pagina: 1