Vanalles per ongeluk verborgen...

Pagina: 1
Acties:

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:41
Ik zit hier momenteel met een paar rukballen die allerlei shit op m'n pc hadden gezet, o.a. op het bureaublad.

Vista ultimate

Je moet dan naar een map genaamd ROAMING. Daarvoor moet je naar users/administrator/appdata...../romaing

De map appdata is verborgen dus ik wilde de verborgen mappen laten weergeven. Rechtermuisknop in de map administrator (onder users) gedaan en daar stond 'verborgen'. Dit heb ik per ongeluk in de war gehaald met 'verborgen bestanden weergeven'. Wat gebeurder er: de hele administrator map weg: alle snelkoppelingen weg in de werkbalk alsmede op het bureaublad.

Dit is ruk en ik wil gewoon weer film kijken hier (htcp/projector). Kan iemand mij ff snel helpen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Laat verborgen mappen zien, en herstel het?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Je hebt linksbovenin je explorer-werkbalk een Organise knop, daaronder vind je je mapopties...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Tommy The Cat
Ik kan nergens die 'mapopties' vinden zoals dat in XP was. Er stond in die map administrator onder eigenschappen direct het icoontje 'verborgen' met een vink mogelijkheid, eeuhm daar heb ik op gedrukt en hij vroeg nog: alle submappen ook, ik zeg ja.

Daar is ie dus 15 seconden mee bezig geweest om echt alles daaronder te verbergen: dus ook de icoontjes op mn werkbalk enz... : dat zijn normaal gesproken geen verborgen mappen dus ik denk dat ik per ongeluk toch echt iets anders heb gedaan.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Tommy The Cat schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:10:
Ik kan nergens die 'mapopties' vinden zoals dat in XP was. Er stond in die map administrator onder eigenschappen direct het icoontje 'verborgen' met een vink mogelijkheid, eeuhm daar heb ik op gedrukt en hij vroeg nog: alle submappen ook, ik zeg ja.

Daar is ie dus 15 seconden mee bezig geweest om echt alles daaronder te verbergen: dus ook de icoontjes op mn werkbalk enz... : dat zijn normaal gesproken geen verborgen mappen dus ik denk dat ik per ongeluk toch echt iets anders heb gedaan.
Kijk in Control Panel (Classic wel).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Tommy The Cat
Het is gelukt, dank Xander en Snake.

Eerst idd naar die mapopties. Dan is de map admnistrator een verbogen map (en alles wat daaronder ligt) en dan ff rechtermuisknop en dat verborgen gedoe weer unvinken.

Ok jongens we kunnen weer bier drinken (palm!!!) en een mooi filmpje erbij.

Bedankt, neem zelf ook een biertje!
Pagina: 1