Rugzak ombouwen tot laptoptas

Pagina: 1
Acties:

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:18
Ik zou graag mijn rugzak (ben er nogal aan gehecht ;) ) ombouwen tot laptoptas.
Heb een Dell Latitude D410, lekker klein, past precies in mijn rugzak. Alleen reis ik nogal veel, waardoor er altijd spullen tegenaan zullen drukken.

Wat kan ik het beste gebruiken om de rugzak laptopready te maken? Heb zitten zoeken naar schuim, maar echt stevig lijkt me dit niet.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Van plankjes triplex een 'envelop' maken, waarvan binnenkant bekleedt is met een laagje piepschuim, dat piepschuim weer bekleden met een sterke laag raamplastic (tegen afbrokkelen), en de buitenkant bekleden met een laagje schuimrubber.
En dan de binnenkant zo groot maken dat de laptop er strak in schuift, eventueel met een bandje er overheen tegen het er uit schuiven.

Niet mooi, wel effectief voor in een rugzak.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
koop een sleeve ofzo, kan je je tas iig nog gebruiken voor andere zaken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koop een secondskin voor je notebook (of hoe je die dingen ook wilt noemen). Zorgt ervoor dat ze niet meer krassen en je hebt modellen die van binnen wat schuim hebben, zodat ze ook wat puntige objecten kunnen opvangen voordat ze in je notebook prikken.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Die laptophoes/sleeve helpt niet echt tegen plat op het display drukken, wel tegen alle andere beschadigingen. Doe je hem tussen een paar hardcover-boeken dan is-ie al veilig :)

Verwijderd

Laat het verleden los en koop voor een paar tientjes een rugzak voor je laptop. Tenzij je een pro bent met naald en draad, maar daar zie ik de tweakers hier niet zo voor aan.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:00:
Laat het verleden los en koop voor een paar tientjes een rugzak voor je laptop. Tenzij je een pro bent met naald en draad, maar daar zie ik de tweakers hier niet zo voor aan.
Sta ik ook niet onwelwillend tegenover. Alleen zijn die dingen zo verrekte groot :| Met allemaal zakjes en poespas eraan. Ik wil gewoon zo'n simpel eastpak formaatje, waar nog wat wat kleren inkunnen.

Zoiets zou ideaal zijn, harde cover voor erom heen.
Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TL485_screen3.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-02-2008 22:39 ]

Verwijderd

Voor stevigheid betaal je nou eenmaal een prijs niet alleen in pecunia maar ook in de groote van de tas. Denk aan rigide bodem om ervoor te zorgen dat de laptop niet te veel doorhangt. Eastpak heeft zelf ook laptop rugzakjes, alleen zullen de meeste voor het formaat tot 15.4" gaan. Jouw laptop is maar 12.1", wellicht dat je een kleinere rugzak kunt vinden als je naar een tabletpc rugzak gaat zoeken.

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Beschadiging doordat er spullen tegen je scherm aanduwen kan je voorkomen door the slip van crumpler, een stoffen lapje voor tussen je tobo en je scherm.
Pagina: 1