Toon posts:

computer aansluiten op HDTV

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag mijn computer (targa ultra AN64 5000+ DC met windows vista) aansluiten op mijn TV (sony full HD W2000 40"). De afstand tussen beide bedraagd 15m. Is dit mogelijk.
Ik zou vooral met windows media center op tv kunnen geraken. :? :?
Kan iemand mij hierbij helpen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als jouw videokaart beschikt over een aansluiting die je TV ook heeft, dan kun je het gewoon aansluiten.
Waarom zou dit dan niet mogelijk zijn?

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Welkom op GoT, maar je openingspost geeft veel te weinig info.
Wat voor (TV-)uitgangen heeft je PC?
Wat voor ingangen heeft je TV?

Zo kan niemand je zinnig helpen...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:08

Garyu

WW

Verder een kwestie van een videokabel van 15m scoren, als je de goeie aansluitingen hebt.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Ik heb dezelfde tv en heb ook een 15 m DVI-HDMI kabel getrokken en een optische kabel naar mijn receiver. Het is zaak een goede kabel (Monster, Gefen e.d.) te gebruiken, dan is full hd geen probleem.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:13:
Ik heb dezelfde tv en heb ook een 15 m DVI-HDMI kabel getrokken en een optische kabel naar mijn receiver. Het is zaak een goede kabel (Monster, Gefen e.d.) te gebruiken, dan is full hd geen probleem.
geeft een monster kabel een digitaal signaal dan beter door? Naar mijn idee heb je ruim 100 euro voor een illusie uitgegeven.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00
Ik gebruik een no-name kabel voor hetzelfde doel; weliswaar op 720p maar het beeld is prima. Geef niet meer uit dan nodig!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

gnauw schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:25:
[...]

geeft een monster kabel een digitaal signaal dan beter door? Naar mijn idee heb je ruim 100 euro voor een illusie uitgegeven.
Ja, een kwaliteitskabel zorgt er dus voor dat je op 1080p kunt kijken i.p.v. 720p. Daar betaal ik graag wat meer voor. Als je een hd ready tv hebt, of op 2 meter afstand zit, zou ik ook een cheapo kabeltje nemen.

Verwijderd

Op GoT verwachten we toch wel meer dan zo'n extreem basic vraagje. Als je een beetje research had gedaan had je het antwoord zelfs zelf kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.