Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
ARME AOW’er
Zonder setpoint heb je wel veel van de functionaliteit, dus wellicht mis je helemaal niets. Probeer je mediatoetsen maar eens uit. Ik heb ook muis en tobo van logitech maar werk zonder setpoint, en alles werkt gewoon (kan alleen geen gamersprofielen voor de muis maken, maar dat deed ik toch al niet)
Alle mediaknopppen werken idd gewoon goed, ik dacht ze met setpoint misschien te kunnen veranderen.
[ Voor 54% gewijzigd door GeeBee op 28-02-2008 20:29 ]
Lijkt me een softwareprobleem dan...
Move OH -> CSA
Oslik blyat! Oslik!
Even kijken op logitech.com...GeeBee schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:05:
Ik heb een Logitech Pilot optische muis en UltraX Media toetsenbord.
Hmm... Na een paar klikjes kom ik erachter dat die apparaten blijkbaar niet worden ondersteund in Setpoint.
Een screenshot voor je tobo:

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Maar dan zou Setpoint mij apparaten nog wel kunnen herkennen... zou wel netjes geweest zijn in elk geval.
Bij de downloads werd ik in elk geval keurig doorverwezen naar... setpoint
Dat zou inderdaad moeten kunnen. Kun je hem niet als Compatible PS2 muis zetten? Zo blijkt mijn keyboard te staan maar wel met de logitech drivers 4.0.0.0.GeeBee schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:22:
Alle mediaknopppen werken idd gewoon goed, ik dacht ze met setpoint misschien te kunnen veranderen.
ARME AOW’er
Euh... nee, dat was het hele punt van mijn post!GeeBee schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:18:
Bij de downloads werd ik in elk geval keurig doorverwezen naar... setpoint
Voor dit soort oudere toetsenborden heb je de oude variant van Setpoint: iTouch software.
[ Voor 15% gewijzigd door gertvdijk op 29-02-2008 12:13 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
:fill(white):strip_exif()/i/1258031228.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/3730/oddball.jpg?f=community) 
            /u/7737/dsotm.png?f=community) 
            /u/232001/crop5e4ccc672380f_cropped.png?f=community) 
            /u/12038/crop5a51514a4dec1_cropped.png?f=community)