• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:26
Ik heb net Logitech setpoint geïnstalleerd, maar mijn muis en toetsenbord worden schijnbaar niet herkend. Ik zie op allerlei plaatjes tabs staan met Mijn muis, Mijn toetsenbord etc, maar bij mij dus helemaal niets van dat alles.
Ook in het configuratiescherm staat er bij de beide aparaten nu een Setpoint tabblad, maar die verwijst rechtstreeks naar (de lege) Setpoint.

Ik heb een Logitech Pilot optische muis en UltraX Media toetsenbord.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb je wel de Logitech drivers geïnstalleerd?

ARME AOW’er

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Drivers van cd of website? soms helpt het om tijdens het herkenningsproces ff de usb los te trekken en er weer in te doen, setpoint vindt ze dan wel.

Zonder setpoint heb je wel veel van de functionaliteit, dus wellicht mis je helemaal niets. Probeer je mediatoetsen maar eens uit. Ik heb ook muis en tobo van logitech maar werk zonder setpoint, en alles werkt gewoon (kan alleen geen gamersprofielen voor de muis maken, maar dat deed ik toch al niet)

• GeeBee
Daar zit ik nu idd ff naar te kijken, maar ze staan inderdaad niet als Logitech maar als HID compliant apparaten in de lijst...

Alle mediaknopppen werken idd gewoon goed, ik dacht ze met setpoint misschien te kunnen veranderen.

:( Als ik de muis verander in een Loigitech Pilot/First mouse krijg ik een BSoD en daarna direct een reset. Toch knap om dat voor elkaar te krijgen onder XP...

[ Voor 54% gewijzigd door GeeBee op 28-02-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beweegt je cursor als je je muis beweegt? En verschijnen er tekens als je tikt? Ja?

Lijkt me een softwareprobleem dan...

Move OH -> CSA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
GeeBee schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:05:
Ik heb een Logitech Pilot optische muis en UltraX Media toetsenbord.
Even kijken op logitech.com...
Hmm... Na een paar klikjes kom ik erachter dat die apparaten blijkbaar niet worden ondersteund in Setpoint.
Een screenshot voor je tobo:
Afbeeldingslocatie: http://gertvandijk.net/GoT/images/ultrax_winxp_nosetpoint.png

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
Dat heb ik ook gevonden, maar geen software nodig betekent volgens mij dat er geen drivers geïnstalleerd hoeven te worden. Dat klopt ook: alles werkt prima inclusief dus de mediatoetsen.
Maar dan zou Setpoint mij apparaten nog wel kunnen herkennen... zou wel netjes geweest zijn in elk geval.
Bij de downloads werd ik in elk geval keurig doorverwezen naar... setpoint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

GeeBee schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:22:
Alle mediaknopppen werken idd gewoon goed, ik dacht ze met setpoint misschien te kunnen veranderen.
Dat zou inderdaad moeten kunnen. Kun je hem niet als Compatible PS2 muis zetten? Zo blijkt mijn keyboard te staan maar wel met de logitech drivers 4.0.0.0.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
GeeBee schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:18:
Bij de downloads werd ik in elk geval keurig doorverwezen naar... setpoint :)
Euh... nee, dat was het hele punt van mijn post!
Voor dit soort oudere toetsenborden heb je de oude variant van Setpoint: iTouch software.

[ Voor 15% gewijzigd door gertvdijk op 29-02-2008 12:13 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Pagina: 1