Toon posts:

Opti 931 Drivers voor win 2000...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien of er win 2000 drivers voor de opti 931 (geluidskaart) zijn?
bij de site van opti zeggen ze dat ze geen rekening kunnen houden met al die nieuwe besturings programma's |:(

Verwijderd

iets wat je waarschijnlijk minder moeite kost en waar je veel blijer mee zult zijn dan met een Opti geluidskaart is een nieuwe geluidskaart kopen!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zeiden ze bij opti dus ook , voor nog geen 30$ blablabla...

Verwijderd

zon kaart had ik al in mijn 486 jezus koop gewoon voor een bankie een live dan heb je tenminste wat
gr

jakob
(8>

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Waar begin je in godsnaam aan :?
Een Opti 931 en Windows 2000....
Masochist :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik zou zeggen pak eens een andere hatsjie-patsjie kaart, de meeste doen het wel.
Vaak kun je een ander type pakken die het alsnog doet (ik draaide 'n Aztech met 'n vage chip gewoon op de 2320-driver en het werkte). Anders even zoeken op drivers:all@www.driverguide.com/guide/search.htm (DriverGuide).
En anders koop je gewoon 'n echte, zo duur hoeven die niet te zijn. Een legato-kaartje met een Vortex I-chip ofzo. Of een ESS Solo-1. Of je kunt ook ietsje meer geld uitgeven, als je 3 tientjes extra meeneemt heb je 'n simpele Creative, SB-PCI 128 met 2 speakeruitgangen en geen eindtrappen. En die kaart doet het perfect in Windows 2000 (ik weet het zeker, heb 'm zelf :D).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Opti die naam wil gewoon nooit meer horen |:(
Opti krijg je bijna niet aan de praat met W9x drivers. Ze maken dan ook al vanaf '96 geen drivers meer. Kwa geluidskaarten is dit bedrijf gewoon bagger. :r
Die maken ze dus al jaren niet meer.

Ik vind het dus echt knap als je daar drivers voor W2K voor vind. Met een beetje geluk voor WinNT 3.51

check www.opti.com

Als je toch een goedkope geluidskaart wilt haal dan de PCI 512 van Creative

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Heb je gewoon de winnt drivers al getest? wellicht werken die gewoon. Anders idd even voor een paar tientjes nw kopen of omruilen met de geluidskaart in de bak van je vader;) Die draait toch nog win98..

NT drivers: [url="http://ftp://ftp.opti.com/pub/www/support/audio/931/winnt.exe"]ftp://ftp.opti.com/pub/www/support/audio/931/winnt.exe[/url]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Pagina: 1