• Bignose
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb heel wat topics afgezocht en ook bij Microsoft gekeken maar ik kom niet van dit probleempje af.

Situatie: Windows XP home met meerdere accounts, logitech draadloos toetsenbord en muis.
Zodra ik de computer opstart kom ik uiteraard op mijn aanmeldscherm terecht waar ik mag kiezen tussen de verschillende accounts. Nu moet ik tegenwoordig eerst de toetsenbordblokkade opheffen door 8 seconden de rechterSHIFT-toets in te drukken voordat ik mijn wachtwoord op kan geven.

Daarna werkt alles weer zoals het hoort maar zodra ik mij afmeld of aanmeld met een andere gebruiker (zonder) mijn lopende account af te sluiten heb ik weer hetzelfde probleem.

Ik heb het ook al eens geprobeerd om mij helemaal af te melden vervolgens op het aanmeldscherm de toetsenbordblokkering op te heffen, de PC af te sluiten en daarna weer de PC opnieuw op te starten in de hoop dat het nu goed in het register wordt vastgehouden.

Maar helaas lost dit het probleem ook niet op.

Weet iemand de oplossing?

Greetz, Bignose

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:26
Je kunt filtertoetsen eens proberen helemaal uit te zetten via Configuratiescherm-Toegankelijkheidsopties.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Titelfix, gaarne voortaan zelf even het OS volgens de hier gebruikelijke conventie in de topictitel verwerken ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Bignose
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Upper schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:50:
Je kunt filtertoetsen eens proberen helemaal uit te zetten via Configuratiescherm-Toegankelijkheidsopties.
Die staan al helemaal uit, er staan nergens vinkjes :(

Greetz, Bignose