Nieuwe Lcd tv van JVC instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-01 12:14
Hallo gasten, mijn vader heeft een nieuwe lcd tv van JVC gekocht, alleen vraag ik me af of de standaard instellingen wel goed zijn want mn vader had het erover dat het er niet goed uitziet.

Ik ben al op de officiele site van JVC geweest (www.jvc.nl) maar kon niet echt iets vinden over de ideale instellingen, heb eerlijk gezegd ook niet eens in de handleiding gekeken, dat doe ik nog wel.
Ik dacht misschien is er wel wat te vinden op het net. Als iemand meer over deze Lcd scherm weet of hoe je het beste kan instellen dan zou ik erg blij zijn.

Het gaat om de volgende scherm: JVC LT-42A85BU

Alvast bedankt.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:17

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Tip: zelf klungelen totdat jullie vinden dat het beeld het beste is. Ik ga lekker niet vertellen wat ík het lekkerste beeld vind!

Life is not about specs, it is about joy!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Wat ziet er niet goed uit? De kleuren? Contrast, helderheid? Is het te rood, of te blauw?
Heb je een beetje onscherp beeld? (welkom in de wereld van lcd tv's waarbij het tv signaal opgerekt wordt om over een tehoog aantal pixels te worden verdeeld)

Wat bedoel je dus precies met het ziet er niet goed uit.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 28-02-2008 17:18 ]

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-01 12:14
Ik heb even met mn vader gesproken en hij zegt dat de kleuren niet echt goed zijn, zoals de gezichten van mensen, en dat het beeld niet echt scherp is.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.