printers werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 17:21
nou ik wordt hier helemaal gek, ik heb hier 2 klote printers een hp c5180 en een hele oude canon, ze werkten allebij alleen die canon gaat eruit, vlekprinten enzo.

nu krijg ik alleen de driver van de hp nooit meer geinstalleerd geen idee waarom niet.
nu moest ik gister eigenlijk perse een verslag uitprinten op de 5180, dit lukte dus niet, ik lekker zacherijnig, ik die oude canon gepakt, werkt ook niet (op vista 32bit)

nu heb ik onze oude xp pc afgestoft want daar werkte de canon op daar lukte het printen wel... alleen de driver van de c5180 werkt daar ook al niet op, services.exe is afgesloten en dan start die gewoon opnieuw op.

de vista die zegt gewoon kan niet installeren, of hij vind de hele printer zelfs niet.

ik wordt het een beetje zat eigenlijk. als ik bij word en dan afdrukken doe, zegt die dat de active directory domain services niet beschikbaar zijn.

iemand bekent met deze problemen?? zoja ook een oplossing alvast bedankt

edit: de vista laptop opnieuw installeren is eigenlijk ook geen optie want dat is 2 weken geleden al gebeurd, en aan de xp pc wil ik zo min mogelijk doen, want daar zitten toch alleen me ouders op te emailen eigenlijk

[ Voor 10% gewijzigd door LeVortex op 28-02-2008 17:10 ]

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 17:21
niemand?? ik wil het probleem heel graag oplossen vandaag, ik ben alweer poosje aan het prutsen, maar het lukt nog steeds niet heel erg

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Schoppen <24u is niet de bedoeling, dat riskeert een slotje. Sowieso is het zinniger om eens kritisch naar je eigen vraagstelling te kijken als je geen reactie krijgt. Misschien heb je dingen onduidelijk geformuleerd, ontbreken relevante gegevens, of heb je de vraag wel op de verkeerde plek gesteld.

In dit geval zijn alledrie van toepassing. Kleurrijk taalgebruik is misschien goed voor het afblazen van frustratie, maar nodigt niet uit tot reageren op je posts. Daarnaast is je taalgebruik sowieso slecht verzorgd ("zacherijnig" :X ). Je meldt muv "c5180" totaal geen specs van de hardware of hoe het aangesloten is, en zoals je het probleem hier stelt (services in Windows die raar doen) is dit helemaal geen hardwareprobleem maar een softwareprobleem.

Tenslotte (en dat is de voornaamste reden dat dit topic dicht gaat) doe je zelf erg weinig. Je lijkt niet op zoek te gaan naar wat de foutmeldingen die je gekregen hebt betekenen, je meldt behalve lukraak printers op andere PCs aansluiten niets structureels geprobeerd te hebben het op te lossen, en je sluit bij voorbaat veel inzet van jouw kant uit :o

Het is hier geen helpdesk, GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.