Op dit moment ben ik bezig een lading films op m'n iPod te zetten. Nu hou ik graag de boel geordend, maar met de films lukt het me niet helemaal. Na enig gegoogle ontdekte ik hoe het werkt met TV-programma's. Daar had ik er toevalligook een paar van dus ik heb een aantal mp4 als TV-programma's aangemerkt, en als ik daar dan een Serie-titel aan geef, en een seizoen en afleveringsnummer toeken, dan komt dat op m'n iPod allemaal prachtig in een 'mapje', zodat het alles overzichtelijk blijft.
Nu probeer ik dat ook met de films, maar daarbij lukt het niet: alles blijft gewoon in 1 grote lijst staan... Ik heb bijvoorbeeld acht afleveringen van The Beatles Anthology erop staan: da's meteen twee schermen scrollen... Ik wil die bij elkaar hebben, net zoals een TV-programma! Ik dénk dat ik iets heel simpels over het hoofd zie... Maar wat...?
(Ja, ik kan natuurlijk van elke film een TV-programma maken, dat IS een oplossing, maar die heeft niet mijn voorkeur...
)
Nu probeer ik dat ook met de films, maar daarbij lukt het niet: alles blijft gewoon in 1 grote lijst staan... Ik heb bijvoorbeeld acht afleveringen van The Beatles Anthology erop staan: da's meteen twee schermen scrollen... Ik wil die bij elkaar hebben, net zoals een TV-programma! Ik dénk dat ik iets heel simpels over het hoofd zie... Maar wat...?
(Ja, ik kan natuurlijk van elke film een TV-programma maken, dat IS een oplossing, maar die heeft niet mijn voorkeur...