Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn afstudeeronderzoek onderzoek ik de functionaliteit van het functioneringsgesprek.

Dit is gebaseerd op het verschil in inzicht dat ik vaak merk tussen mensen in de HRM/P&O sector en mensen met een technische/IT kennis/achtergrond/interesse.

Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie hiervan vinden en mij hierover jullie mening vertellen. In de volgende link vind je een enquete (echt maar 5 minuutjes)
*knip*

Mocht ik je interesse hebben gewekt, alvast hartelijk dank! Je e-mail adres hoeft btw niet.. verzin gewoon een naam :9

Grtz,
Joost van Liempt

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 28-02-2008 18:14 ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik denk dat je nog even goed naar de opmaak van je pagina moet kijken. De vragen zijn beter dan ik van anderen zie, maar je kunt bij enkele-optie-antwoorden meerdere opties kiezen.

edet: PS, wel toestemming gevraagd?

[ Voor 9% gewijzigd door Hillie op 28-02-2008 17:33 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Welkom op GoT.

Enquetes op GoT dienen aan enkele voorwaarden te voldoen waarvan er een is dat er vooraf toestemming moet worden verkregen (via wi_mods at tweakers punt net). Dit is hier niet het geval zodat dit topic dicht gaat.

Dit topic is gesloten.