Krijg internetverbinding niet gedeeld

Pagina: 1
Acties:

• Gulstar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-03 14:26
Hallo,

Omdat ik(Naja, ouders) geen zin meer heb om me xbox beneden te gebruiken als ik op live wil, besloot ik om hem via me pc aan het internet te koppelen. De bedoeling is om hem in deze opstelling te krijgen.

Draadloze verbinding Verbinding via kabel
Wireless Router <---------------------------->PC<---------------------------->Xbox

Na wat zoeken hier op het forum kwam ik deze vergelijkbare opstelling tegen. Nu lukt het alleen niet om op mijn pc de gedeelde verbinding te vinden. Ik heb al op de standaard plaatsen gekeken, zie de afbeelding maar. Dit geld ook voor de ethernet poort op me pc. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Alvast bedankt,
Gulstar

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Het is voldoende om een netwerkbrug te maken tussen je wireless verbinding en je bedrade op je pc. Je pc dient dan als 'sofware switch' en netwerkbrug tussen je wireless router en ethernet poort op je pc. Het is wat omslachtig en onnodig om ook je pc het verkeer weer te laten routeren (internetverbinding delen wordt het genoemd in Windows -> niet doen).

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Gulstar
Ik heb het geprobeerd, alleen op het moment dat ik mijn draadloze verbinding en bedrade in een netwerkbrug stop lukt het niet meer om verbinding te maken met de router.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Gulstar schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:05:
Ik heb het geprobeert, alleen op het moment dat ik mijn draadloze verbinding en bedrade in een netwerkbrug stop lukt het niet meer om verbinding te maken met de router.
Op welke pc lukt het niet meer om verbinding te krijgen met je router? En krijg je nog wel een ip van je router?
Of zou het zo zijn dat wanneer je onder Windows een netwerkbrug maakt dat je dan op de host pc geen interface meer hebt op dat netwerk? 8)7

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Gulstar
Het laatse, op het moment dat ik dus de brug creëer lukt het mijn computer niet meer om verbinding te maken met het netwerk. Hij kan hem wel detecteren, maar op het moment dat ik op verbinden druk kan hij niet meer met de router connecten.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Gulstar schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:17:
Het laatse, op het moment dat ik dus de brug creëer lukt het mijn computer niet meer om verbinding te maken met het netwerk. Hij kan hem wel detecteren, maar op het moment dat ik op verbinden druk kan hij niet meer met de router connecten.
Maar doet je XBox het dan wel misschien?

Alles kan stuk.

• Gulstar
Helaas ook niet. Dus het is ook geen optie om hem alleen in een netwerkbrug te stoppen als ik wil gamen, want daar neem ik al genoegen mee.
Pagina: 1