Bij een .net webapplicatie heb je een MultiView, waarmee je een bepaald gebied andere inhoud kan laten weergeven.
Bij een Forms applicatie heb je de MultiView echter niet.. Dus ik probeer een paar panels op elkaar te stapelen en alleen het panel dat getoond moet worden op Visible=true te zetten, de rest is dan false, dus onzichtbaar. Het idee is dat aan de hand van een gekozen waarde uit een ComboBox het juiste panel getoond wordt.
Het vervelende is alleen dat dit niet werkt
het juist zetten van Visible werkt prima, maar van de panels is er maar 1 die dan ook daadwerkelijk getoond wordt, bij de andere blijft de plek leeg
Sleep ik zo'n panel echter naar een andere plek in de applicatie, dan wordt die panel daar wél getoond.. Het op elkaar leggen van de panels zorgt blijkbaar voor problemen?
Screenshot voor de duidelijkheid:

Iemand een ideetje hoe dit op te lossen is?
Bij een Forms applicatie heb je de MultiView echter niet.. Dus ik probeer een paar panels op elkaar te stapelen en alleen het panel dat getoond moet worden op Visible=true te zetten, de rest is dan false, dus onzichtbaar. Het idee is dat aan de hand van een gekozen waarde uit een ComboBox het juiste panel getoond wordt.
Het vervelende is alleen dat dit niet werkt
Screenshot voor de duidelijkheid:

Iemand een ideetje hoe dit op te lossen is?
Kater? Eerst water, de rest komt later