Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verwijdertools

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik benop zoek naar een goede verwijdertool. Voorheen gebruikte ik Stinger, waarmee je een reeks recente bedreigingen te lijf kon gaan. De nieuwste stinger dateert echter uit 2006.

Weet iemand een vergelijkbaar programma?

Het gaat om een kennis met weinig ervaring die een aantal wormen etc van z'n laptop moet verwijderen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wellicht biedt Hitman Pro een oplossing?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:54:
Weet iemand een vergelijkbaar programma?
Googlen!

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Spybot Search & Destroy? Hitmanpro? Nod32? Antivir? Ervaringen zat te vinden denk ik :)
Gaat het om virussen of ook om spyware?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Prevx CSI en CCleaner ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:54:
Ik benop zoek naar een goede verwijdertool. Voorheen gebruikte ik Stinger, waarmee je een reeks recente bedreigingen te lijf kon gaan. De nieuwste stinger dateert echter uit 2006.
Eeeeuhm. Download v3.8.0 [1,953,799 bytes] (9/10/2007). Hoe dan ook zou ik het niet perse als goed bestempelen. Of bedoel je gratis, zonder installatie en zonder handwerk?
Het gaat om een kennis met weinig ervaring die een aantal wormen etc van z'n laptop moet verwijderen.
Backup+formatteer is vaak de beste optie bij serieuze besmettingen. Zeker als men niet weet wat ze doen.

Anyway. Er zijn vele tools besproken op (en buiten) het forum. Een topic om die op te sommen lijkt me niet nuttig. Probeer die dus eerst even, als je een specifieke vraag hebt helpen we je heel graag. Maar dit topic sluit ik, omdat een opsomming voor niemand, incl jezelf, nuttig is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.