Tele2 aanbieding maart 2007

Pagina: 1
Acties:

• oji
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11 12:22
Ik heb al jaren tele2 (sinds 2003), maar wil er vanaf omdat er glasvezel netwerk wordt aangelegd in mijn buurt.
Nou wist ik dat 13 maart 2007 niet en heb mijn tele2 abbo verlengt zodat ik 10 euro per maand minder zou betalen(voor 6 maanden), en ik kan me ook herinerren dat mijn verbinding 20mbit zou worden(niet zeker).
Nou weet ik uit EIGEN ervaring dat bij een 20mbit verbinding ik efectief met 1.3mb per seconde kon downloaden.
Maar mijn internet verbinding is nog steeds gecapt op 4mbit.

Dus mijn vraag is weten jullie wat de toen geldende actie precies inhield, dus heb je in maart 2007 een tele2 verbinding genomen? Zo, ja, wat is dan je download snelheid?

Als zij zich niet aan de contract hebben gehouden voor bijna een jaar hoef ik dat ook niet(ga in ieder geval proberen).

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Je kunt bij tele2 volgens mij gewoon per maand opzeggen dus ik snap je probleem niet wan je contrakt jaar is al een jaar voorbij.

• oji
Nee is een 2 jarig contract, het is trouwens nog steeds alleen mogelijk om 2 jarig contract af te sluiten. Dus moet een volle jaar wachten, glasvezel is over ongeveer 5 a 6 maanden beschikbaar.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55
heb je al contact opgenomen met tele2? heb je je modem sinds die tijd wel eens uitgezet?

• oji
Nee had het in die tijd heel erg druk, downloaden deed ik nauwelijks, 4 mbit was goed genoeg.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

oji schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:15:
Ik heb al jaren tele2 (sinds 2003), maar wil er vanaf omdat er glasvezel netwerk wordt aangelegd in mijn buurt.
Nou wist ik dat 13 maart 2007 niet en heb mijn tele2 abbo verlengt zodat ik 10 euro per maand minder zou betalen(voor 6 maanden), en ik kan me ook herinerren dat mijn verbinding 20mbit zou worden(niet zeker).
Nou weet ik uit EIGEN ervaring dat bij een 20mbit verbinding ik efectief met 1.3mb per seconde kon downloaden.
Maar mijn internet verbinding is nog steeds gecapt op 4mbit.

Dus mijn vraag is weten jullie wat de toen geldende actie precies inhield, dus heb je in maart 2007 een tele2 verbinding genomen? Zo, ja, wat is dan je download snelheid?

Als zij zich niet aan de contract hebben gehouden voor bijna een jaar hoef ik dat ook niet(ga in ieder geval proberen).
Hebben zij jou gebeld en hoe lang geleden? Als het minder dan 8 dagen is dan kan je de wet koop op afstand gebruiken om het ongedaan te maken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• oji
Nee ik had hun vorig jar gebeld. En als je de dan geldende voorwaarden wilt krijgen (sneller inet, lagere kosten) dan word automatisch je contract verlengd met 2 jaar.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

oji schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:59:
Nee ik had hun vorig jar gebeld. En als je de dan geldende voorwaarden wilt krijgen (sneller inet, lagere kosten) dan word automatisch je contract verlengd met 2 jaar.
4 mbit van de 20 is wel erg weinig. Wat zegt Tele2 daarover? Je kunt namelijk niet je contract ontbinden zonder de andere partij de kans te geven een mogelijk probleem op te lossen (ik zeg mogelijk omdat het even goed bij jou kan liggen dat je maar 4 mbit haalt en bovendien adverteerd bijna elke provider met "maximaal 20 mbit" en dat is wat anders als "gegarandeerd 20 mbit").

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mijn Tele2 verbinding is 29/2 opgeleverd en ik heb de 10mbit variant maar kan met 15mbit downloaden.
Pagina: 1