Toon posts:

Utwente VPN2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag!

Ik heb hier thuis een vpn-verbinding ingesteld met de UTwente. Een tijd geleden werkte het altijd perfect en downloadde ik altijd met mijn volle snelheid. Ik heb zelf chello extreem, mijn download snelheid zou dus minstens wel 2 mb/s moeten zijn. Tegenwoordig download ik met de vpn-verbinding van de utwente nog maar gemiddeld 300kb/s. Eerder downloadde ik met zeker wel 2mb/s.

Ik download met het programma v-direct en wat ik zie aan de snelheid is dat hij telkens over de 300 kb/s heen wil gaan en dan alsware weer terug wordt "geduwt" hij gaat dan bijv van 320kb/s naar 288kb/s en dat telkens door.

Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld? Of weet iemand of er een limiet zit op de download snelheid tegenwoordig?

Alvast bedankt

Tim

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wellicht dat ze een limiet op de VPN gezet hebben, heb je dat al eens nagevraagd ?
wij kunnen moeilijk gaan zitten raden wat er bij jou aan de hand kan zijn.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
Hoi, er zit een limiet op VPN2 maar als je naar een andere server connect gaat het een stuk sneller (2x zo snel ongeveer). Het jammere aan die andere server is, dat niet alle servers goed werken (om een of andere vage reden). Probeer eens de volgende server ipv de oude: pptp-vpn.utwente.nl

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, maar kan ik dan gewoon de url veranderen en de huidige instellingen behouden?

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
Jup... maar ik zou een tweede vpn verbinding aanmaken met dezelfde instellingen, alleen een ander server-adres.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik download weer met volle snelheid! :)
Pagina: 1