Drivers voor een Philips (re)writer

Pagina: 1
Acties:

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 16:43
Hallo,

Ik ben op zoek naar drivers voor mijn fantastische :r Philips pca460RW rewriter. Helaas heeft Philips hun site zo'n goede vernieuwing laten ondergaan, dat het onmogelijk is geworden om op een normale manier drivers te vinden voor dit apparaat. Mocht ik ze dan al vinden, staat mijn writer er niet meer tussen. Als iemand wat alternatieve sites weet...graag!

Verwijderd

Wat nou weer die philips 460 is niet goed wat een gelul is gewoon een perfekte brander, is ook het zelfde als een yamaha brander , dus als je drivers wilt zou je ook bij yamaha kunnen zoeken .

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 16:43
heheej, rustig man!

Misschien kwam het wat negatief over, maar ik word gewoon gek van dat ding. Ik heb al een keer een dooie gehad, toen omgeruild en na vier weken een nieuwe gekregen. Nu begint hetzelfde weer opnieuw, dus mijn laatste hoop is dat het aan de drivers ligt, maar als ik die vervolgens nergens kan vinden :(

Maar iig bedankt voor je aanwijzing om Yamaha drivers te gebruiken, ik wist wel dat deze brander hetzelfde is als een Yamaha brander, maar wist niet dat ik die drivers gewoon kan mixen...