Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
bvd
"Luie mensen worden ook moe!"
En trouwens hoe komen jullie eraan waar hebben jullie een mail naar gestuurd???????
Alvast bedankt...*D
kun je mij er dan niet een paar opsturen
Mzzl
www.kuiphuis.nl
Out of order...
Verwijderd
Same hereOp vrijdag 16 februari 2001 20:51 schreef Xtuv het volgende:
Ik heb er 1 maar die is al bezet
Verwijderd
Dat zal ik zijn maar hou em liever zelf.Op vrijdag 16 februari 2001 22:31 schreef Silber het volgende:
Heeft iemand hier een ThermalTake casebadge over?
Misschien dat Dezjay der nog 1 heeft, heb ik em ook vandaan nl.
Hey Phreak, als ik er dan 1 opstuur, heb ik je dan al 1 keer geholpen?
Erm.. nee want ik heb er al 1..Op vrijdag 16 februari 2001 22:45 schreef Demoniac het volgende:
Iemand een plaatje van een dikke casebadge? Dan mail ik ze wel ff... vraag ik er een stuk of 10>:)
Hey Phreak, als ik er dan 1 opstuur, heb ik je dan al 1 keer geholpen?
Ik wil wel een nVidia badge.. Regel dat ff
K wil zelf nl. ook een nVIDIA badge (heb nu een TNT2 en de volgende kaart zal wel een NV20 ofzo worden)
En ik heb bij de CaseETC actie een VirtualHideout en een CaseETC badge besteld... 't wordt echt een feest op m'n kast zo:D
PR mailen lijkt me nl. ook wel handig...
Die van DPC krijg ik van jou he Phreak ?
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik vind 'r niet echt smerig, maar er zijn zeker knappere dames...Op vrijdag 16 februari 2001 23:26 schreef eppo1313 het volgende:
ik vind dat jij maar een smerig icon hebt, oversoft
Out of order...
Ja ik krijg toch een zooi DPC badges gratizz..Op vrijdag 16 februari 2001 23:25 schreef The Legend het volgende:
Ik wil graag nog een AMD poster en wat dikke athlon badges.......iemand
Die van DPC krijg ik van jou he Phreak ?
Plaatjes heb ik niet, maar er zijn dus dikke witte casebadges en platte zilvere stickers...Op zaterdag 17 februari 2001 22:30 schreef Da_Killah het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er ook nog verschillende formaten/diktes casebadges? wie heeft er plaatjes van .. wil ik wel eens zien... Ik moet ook van die dingen hebben manfleurt de pc wat op toch?
Aopen
AMD Athlon
Tweakers
Virtual Hideout
CaseETC
Echt feestelijk dus:P
Trouwens, ik weet nu bijna zeker hoe ik mijn kassie ga spuiten, 't wordt niet precies zoals het plaatje laatst, 't gaat wel op die van Phreak lijken, maar hoe het precies wordt zien jullie wel als het af is:)
Verwijderd
zou ik er eentje mogen hebben??Op vrijdag 16 februari 2001 18:31 schreef Sn@ke het volgende:
Ik heb een rijtje met een stuk of 20 denk ik.
Hebben ?
please
Out of order...
AMD mail operations
5 Victoria Grove
Bedminster
Bristol BS3 4AN
United Kingdom
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Out of order...
Verwijderd
Jawel gewoon een mailtje sturenOp dinsdag 20 februari 2001 03:07 schreef Da_Killah het volgende:
Moet je altijd een brief sturen om die casebadges te krijgen? Kun je niet gewoon een mailtje sturen? Of reageren ze daar niet op?
Onderling ruilen van badges die je al hebt mag dus wel, nieuwe aanvragen niet.
toen ging het echt met verscrikkelijk grote aantallen, amd kon zien waar iedereen vandaam kwam dmv een scriptje, dus vandaarOp dinsdag 20 februari 2001 15:30 schreef The Legend het volgende:
Dit is een tijd geleden al langs gekomen, die badges zijn alleen bedoeld voor resellers. Tom (adje) heeft toen een mailtje gehad met de boodschap dat het verboden moest worden hier.
Onderling ruilen van badges die je al hebt mag dus wel, nieuwe aanvragen niet.
Audi A8 W12 6.0
Ik heb nvidia al 5 keer gemaild -> nooit wat terug gehad :(:(
Eventueel kan ik voor beide badges wel een athlon of duron poster regelen....jaja, ik ben reseller
Echt waar, waar wedden we om?Op dinsdag 20 februari 2001 16:01 schreef SaURoN het volgende:
LOL een 15 jarige reseller
Liegen mag niet !
Ik heb me eens aangemeld, ik heb hier thuis een officiele reseller map liggen , amd kalender (kerst geschenk
Dus ik lul echt niet man!
Omdat je zo'n map hebt ben je nog geen resellerOp dinsdag 20 februari 2001 16:39 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Echt waar, waar wedden we om?
Ik heb me eens aangemeld, ik heb hier thuis een officiele reseller map liggen , amd kalender (kerst geschenk) en een muismat, bades (harde + zachte) posters.......
Op dinsdag 20 februari 2001 16:39 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Echt waar, waar wedden we om?
Ik heb me eens aangemeld, ik heb hier thuis een officiele reseller map liggen , amd kalender (kerst geschenk) en een muismat, bades (harde + zachte) posters.......
Kreeg net een meeltje (vertaald in het Tweakers;)):
Jij krijgt van ons geen stickertjes om dat jij geen echte verkoper bent maar een irritant jochie... als je ze toch wil moet je dat stomme formulier op onze site invullen... De rukkers van AMD
Balen dus:(
Verwijderd
gekregen waarin werd verteld dat er een muismat en een aantal badges zouden worden opgestuurd.
Helaas tís al 3 weken geleden en de postbode heeft nog steeds alleen maar rekeningen bij zich voor mij
Maar ik houd moed, mijn vertrouwen in AMD is groot
Verwijderd
mail naar
tanglung@zeelandnet.nl
thanks.
Je bent gewoon jaloers man!
En harde duron stikkers bestaan volgens mij niet, ze zijn igg. niet te bestellen....
Waarom? foutje? (:<Op woensdag 21 februari 2001 16:35 schreef Cartman! het volgende:
Ik ben dus echt wel een reseller, want waaro heb ik dan een reseller member ID? en waarom krijg ik dan reseller post? map? kalender?
Je bent gewoon jaloers man!
En harde duron stikkers bestaan volgens mij niet, ze zijn igg. niet te bestellen....
Menneke wat boeit het nu of je reseller bent of niet. Die gasten van AMD zullen er echt geen slapeloze nachten aan overhouden.
Maar zijn er mensen die aan een nvidia badge kunnen komen voor me?
Keb gemaild, maar nog geen reply gehad:(Op woensdag 21 februari 2001 18:20 schreef Cartman! het volgende:
Omdat mensen zeggen dat dat niet zo is, vandaar.......
Maar zijn er mensen die aan een nvidia badge kunnen komen voor me?
ik zal het toch eens bij mijn winkel navragen
Geef je adres maar via e-mail, ik stuur er wel 1 op voor je.Op woensdag 21 februari 2001 21:08 schreef Black_Adder het volgende:
Ik wil ook wel zo'n harde athlon badge...
ik zal het toch eens bij mijn winkel navragen
bij dit email adres:
thermaltake@thermaltake.com
en dan slijmen
ik krijg er al 5 toegestuurd
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Turn it off and on again.
hehe, gedaanOp donderdag 22 februari 2001 09:32 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
die thermal take casebadge kan je gewoon aanvragen via e-mail aanvragen
bij dit email adres:
thermaltake@thermaltake.com
en dan slijmen
ik krijg er al 5 toegestuurd
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Maar lekker wat geslijmd enzow, standaart shit
Ik ben zelf ook opzoek naar casebadges van AMD Athlon XP+ dik of dun maakt niet echt uit...Op vrijdag 16 februari 2001 22:21 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik wil ze graag opsturen , maar ik heb zo geen dikke . Hoe noemen ze (liefst serie nr.) Dan vraag ik dat eens na .
trouwens Coolermaster heeft hele cewle casebadges
moet je daarvoor een oudeOp woensdag 08 mei 2002 14:15 schreef Joepho het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook opzoek naar casebadges van AMD Athlon XP+ dik of dun maakt niet echt uit...
trouwens Coolermaster heeft hele cewle casebadges
die dikke athlon badges wil je niet. die zijn foei lelijk. als je de search gebruikt weet je hoe je er wel aan kan komen.
die coolermaster dingen kan je halen bij mycom is mij verteld door coolermaster.
Verwijderd
ik zou ook graag een dikke athlon badge willen! lijkt me kewl
alvast bedankt
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Verwijderd
waar kan ik die krijgen en waar moet ik naartoe mailen??
Verwijderd
stuur het alsjeblieft naar mij ik wil er wel geld voor geven
Verwijderd
ik heb zo ongeveer alles geprobeerd om er een te krijgen maar is nog niet gelukt....
Verwijderd
Als iemand nog 1 over heeft zou die mij dan even een mailtje kunnen sturen op sytzeelzinga@hotmail.com
Dan regelen we dan wel wat.
Alvast bedankt.
Verwijderd
en dan kan je er wel 1 naar mij opsturen hehOp woensdag 08 mei 2002 15:29 schreef ShereKahn het volgende:
weet iemand het PID van die dikke athon badges dan? dan kan e ze zo bestellen bij amd als reseller.
alvast bedankt
Verwijderd
Nvidia ROELTOp vrijdag 16 februari 2001 22:53 schreef Phreak het volgende:
[..]
Erm.. nee want ik heb er al 1..
Ik wil wel een nVidia badge.. Regel dat ff
niks te vinden wel een coole van biohazzard gezien op PC Discunt
Verwijderd
En AMD, ik heb van athlon, duron en xp nog 1 sticker... geen echte badge.. ik heb dus geen spare meer.. soz...
wil graag 1 hebben
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Nou nou een hele AMD Athlon XPOp donderdag 09 mei 2002 18:23 schreef limit28 het volgende:
Wie heeft nog een AMD Athlon XP over
wil graag 1 hebben
Toe maar zeker gratis willen hebben
* Xof wil ook wel een AMD Athlon XP casebadge
Verwijderd
Op vrijdag 16 februari 2001 18:53 schreef Demoniac het volgende:
Laatst ook nog gevraagd bij Paradigit in Utreg, maar dan moest ik er een heel systeem bij kopen.. Ja doei:(
graag een amd athlon 2100 plzOp vrijdag 16 februari 2001 18:34 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik kan no problem alles bij AMD krijgen , hoe noemen deze dingen , dan bestel ik er effe een hoopje van .
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Maar ik zal eff denken of ik een casebadge ga ruilen van Aopen als iemand intresse heeft