Heeft er hier iemand ervaring met het modden van macbooks?
Ik zou enkel voor informatieve doeleinden informatie willen verzamelen over wat mogelijk is, en hoe het in de praktijk uitpakt.
Omdat de ik de macbook pas heb besteld ga ik er niet aan kloten, vanwege de garantie ik nog heb.
Maar volgnes mij kunnen we redelijk leuke dingen verzinnen.
Led Backlit LCD panel
Meer contrast(dynamisch) grotere helderheid, verbruik nagenoeg gelijk!
Heb echter nog geen enkel 13" led baklit LCD panel gevonden. Moet er wel zijn, want de air heeft het.
Betere speakers
Zou het niet geweldig zijn om betere speakers in te bouwen?
Heb hier nog niks over gevonden
Led Backlit keyboard
Dit is nagenoeg onmogelijk. Het idee ben ik ergens op een forum tegen gekomen.
Echter er is dan maar 1 optie, het toetsenbord van de MBA, en die heeft een andere formfactor.
HD en ram upgrades zijn klassieke "mods", waar je weel over kunt vinden op internet.
CPU upgrades zijn onmogelijk, want deze zijn vastgesoldeers.
Ik zou enkel voor informatieve doeleinden informatie willen verzamelen over wat mogelijk is, en hoe het in de praktijk uitpakt.
Omdat de ik de macbook pas heb besteld ga ik er niet aan kloten, vanwege de garantie ik nog heb.
Maar volgnes mij kunnen we redelijk leuke dingen verzinnen.
Led Backlit LCD panel
Meer contrast(dynamisch) grotere helderheid, verbruik nagenoeg gelijk!
Heb echter nog geen enkel 13" led baklit LCD panel gevonden. Moet er wel zijn, want de air heeft het.
Betere speakers
Zou het niet geweldig zijn om betere speakers in te bouwen?
Heb hier nog niks over gevonden
Led Backlit keyboard
Dit is nagenoeg onmogelijk. Het idee ben ik ergens op een forum tegen gekomen.
Echter er is dan maar 1 optie, het toetsenbord van de MBA, en die heeft een andere formfactor.
HD en ram upgrades zijn klassieke "mods", waar je weel over kunt vinden op internet.
CPU upgrades zijn onmogelijk, want deze zijn vastgesoldeers.