Toon posts:

FS9 Mega Airport Heathrow

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mega airport heatrow voor fs9 erop staan.. eerst gespeeld zonder problemen.. totdat ik een tijdje terug merkte dat wanneer ik met approach heatrow aankom vliegen 5.0 ete ongeveer dat hij dan vastblijft zitten.. Ik heb nu alles van fs9 opnieuw geinstalleerd zelf heel xp. (moest toch gebeuren) Alleen nu sluit fs9 gelijk af naar het bureaublad

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heeft het niet te maken met bepaalde instellingen van je systeem? Is je systeem nu nog helemaal in orde? En je hebt alleen problemen met heathrow of ook met andere vliegvelden?

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 28-02-2008 11:48 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Of het aan de instellingen ligt weet ik echt niet.. Heb ook cloud9 en die is zwaarder en dat gaat zonder probleem

• Outerspace

Outerspace

Als jij heatrow er af laat, werkt FS9 dan wel gewoon?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ja fs9 werkt allemaal gewoon wel alles gewoon.. alleen als je heatrow benaderd valt fs9 uit. als ik opstijg van heatrow niet heel raar is het

• Outerspace

Outerspace

Ik heb een soort van flauw vermoeden dat er een bug in het spel (simulator dan :P) zit. Zou je eens kunnen kijken als je een nieuwe versie / oudere versie van Heathrow kan vinden (Misschien in het ervaringentopic van FS in SGD).

Pagina: 1