Ik heb in Excel met behulp van VB een programma die factureringen maakt. Programma werkt top (niet door mijzelf gemaakt btw). Er is alleen 1nadeel. Als ik de factuur opsla doet hij dit automatisch in Map1.xls, Map2.xls, Map3.xls, enz. In het begin had ik 5facturen per maand, toen vond ik het niet zo'n ramp op ze handmatig te hernoemen.. maar heb er nu zo 15 per dag en dan wordt het hard minder..
Wat ik graag wil is dat hij de factuurnummer ook gaat gebruiken als bestandsnaam. Dat als ik dus bijvoorbeeld factuur 100365 heb dat hij hem ook opslaat als 100365.xls
Dit is wat ik op moment aan VB code heb voor het opslaan:
Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt!!
Wat ik graag wil is dat hij de factuurnummer ook gaat gebruiken als bestandsnaam. Dat als ik dus bijvoorbeeld factuur 100365 heb dat hij hem ook opslaat als 100365.xls
Dit is wat ik op moment aan VB code heb voor het opslaan:
| 'Kopiebestand opslaan On Error GoTo FoutBijOpslaan If Bestandsnaam$ > "" Then ActiveWorkbook.SaveAs Bestandsnaam$ On Error GoTo 0 FactuurNummer1 = FactuurNummer1 + 1 Call Bewaarfactuurnummer ReageerOpTweedeKlik = 0 Range("A1").Select Call Afsluiten FoutBijOpslaan: Resume Next |
Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt!!