Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Denk dat daar niet veel aan valt te doen.
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Verwijderd
Nogal verbijsterend. Op deze manier heb ik er dus niet zoveel aan.
Ik neem aan dat ik nu contact op moet nemen met Vodafone (probleem ligt bij hen, zou ik zeggen), maar heeft iemand een idee of er te verwachten is dat hier iets aan gedaan wordt? Wat is een redelijke termijn?
Als dit zo blijft, dan wil ik namelijk graag van mijn contract af en naar een ander.
Verwijderd
Van mij krijgen ze een aangetekende brief met een termijn van een week of 4 om het op te lossen. Anders: wanprestatie. Het ip-adres heeft de laatste 3 maanden ongeveer 70% van de tijd op de BL gestaan!!!Beekforel schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:06:
Hé er wordt mij ineens van alles duidelijk. Ik kreeg commentaar dat mijn mailtjes niet aankwamen of als spam gemarkeerd aankwamen... En die mailtjes had ik verstuurd met mijn gsm toevallig... Hmm dat is vervelend...
Is hier nog wat uitgekomen? Ik kan inmiddels helemaal niet meer mailen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 03:03:
[...]
Van mij krijgen ze een aangetekende brief met een termijn van een week of 4 om het op te lossen. Anders: wanprestatie. Het ip-adres heeft de laatste 3 maanden ongeveer 70% van de tijd op de BL gestaan!!!
Enige echte oplossing is IMO gewoon dat NAT weggooien en echte IP-adressen uitdelen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
"Overal internet en e-mail (ook in het buitenland)".
Ja, totdat je gaat versturen, zo kan ik ook wel reclame maken
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Verwijderd
Grote bedrijven kunnen een eigen public ip krijgen.
Ik moet er even over nadenken wat ik van dit verhaal vind. Ik heb alleen problemen met het verzenden van mail via mijn Mail.app. Webmail geeft geen problemen. Ik kan er met andere woorden wel mee werken.
Iemand een idee wat ik van dit verhaal zou moeten vinden?
Als je verbinding hebt via vodafone umts en je mailt via outlook -> server webhoster, dan heb je hier toch geen last van, of wel? (binnenkort naar buitenland en dan dienen mijn mails wel aan te komen)
Verwijderd
Zit echt IEDEREEN op hetzelfde ip?
Als ik naar speedtest.net gaat dan zie ik geneog andere mensen die me voor waren
Edit:
I.D.D. als ik naar www.myip.nl gaat via me telefoon zie ik hetzelfde ip, wel irritant zeg, maar hoe doen ze dat dan, geeft dat geen conflicten?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 17:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik geloof dat ze een handjevol ip-adressen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:12:
Zit echt IEDEREEN op hetzelfde ip?
Ik denk dat je hier wel problemen mee krijgt. Dat verd*mde VF-ip-adres staat volgens mij als originating ip in de headers van je e-mailadres. Of vergis ik me nu? Iemand?Remko schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:05:
Als je verbinding hebt via vodafone umts en je mailt via outlook -> server webhoster, dan heb je hier toch geen last van, of wel? (binnenkort naar buitenland en dan dienen mijn mails wel aan te komen)
Dat zou niet echt fijn zijn, iemand?Ik denk dat je hier wel problemen mee krijgt. Dat verd*mde VF-ip-adres staat volgens mij als originating ip in de headers van je e-mailadres. Of vergis ik me nu? Iemand?
Verwijderd
d:)b :henk d:)b
Verwijderd
Maar een workaround lijkt me niet gepast bij dit abonnement, je zou toch verwachten dat Vodafone zijn zaakjes op orde heeft!
Oplossing: Hosted exchange..