Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs de Medion p4225 gekocht bij gamma voor 199 euro.
Alle kaartgegevens e.d. staan erop, deze geeft ie ook aan. Dus de eindbestemmingsplek word weergeven op het scherm

Maar er is een probleem:
Hij maakt geen verbinding met de satelliet (staat kruis rechts in beeld)

Als je een bestemming invult dan doet hij dat altijd vanaf een duitse plaats en niet vanaf de plek waar je op dat moment bent.

Ook al buiten geprobeert voor een beter ontvangst, maar steeds geen verbinding.

Iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe lang heb je er mee buiten gestaan? De eerste keer kan het best 10 minuten duren voordat hij ontvangst heeft.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Kiai59
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-02-2008
Ik ben ook sinds gisteren eigenaar van de Medion p4225. Hiervoor gebruikte ik de TomTom navigator 6 en TomTom 5. Ik moet zeggen dat de Medion zeker niet onder doet voor de TomTom versies.
Ik installeerde gisteren de software en het apparaat reageerde na ongeveer een minuut of 5. De GPS ontvanger had nog even de tijd nodig om zich te stellen. Voorst ben ik gisteravond hiermee op weg geweest en vandaag mee naar werk. In vergelijkking met de TomTom moet ik zeggen dat de Medion wat stiller is met aanwijzingen maar zeker niet slechter. Ook het tijdstip van melden is iets gunstiger dan bij de TomTom. Al met al ik ben er zeer tevreden mee tot nu toe. Wordt vervolgt.

Verwijderd

Hierbij zou ik ook even wat ervaringen met dit navigatiesysteem willen delen. Wellicht hebben jullie iets aan de onderstaande informatie:

Gister heb ik (tevens bij de Gamma) een Medion P4225 aangeschaft. Toen ik het apparaat aanslingerde viel het inderdaad op dat het enige tijd duurde voordat ik GPS ontvangst had. Op den duur kreeg ik echter wel signaal.

Bij mij speelde echter een ander probleem, namelijk het ontbreken van TMC! In de titelbalk van de GOPAL 4.0 navigatiesoftware was het TMC icoon dan ook onzichtbaar! Daarnaast zag ik geen configuratieopties voor TMC in het navigatiemenu. Omdat ik dacht dat het om een softwarefout ging, heb ik het apparaat opnieuw geinstalleerd. Na de standaardinstallatie ontbrak de Travelguide en de "POI's for speedcamera's"... TMC bleef tevens uit.

Uiteindelijk heb ik de manual erbij gepakt en de software vanaf de Flashcard (het interne geheugen van de Gopal) geïnstalleerd. Hiertoe heb ik verschillende installatiebestanden middels activesync in de "\Flash Card\INSTALL" map geplaatst. Daarna heb ik de geïnstalleerde bestanden verwijderd via het CleanUp menu. Dit laatste menu kan je benaderen door direct na het opstarten van de Gopal op de O van GOPAL te klikken. Vervolgs kan je kiezen voor "Remove Installation Only" en zodoende de installatie verwijderen. Wanneer het vervolgens het menu verlaat en de bootprocedure vervolgt, zal de installatie vanaf de INSTALL map plaatsvinden. Wanneer je de juiste bestanden bij elkaar plaatst- kan je de Gopal weer terugkrijgen in originele staat. Standaard zijn de volgende installatiebestanden en mappen terug te vinden op de "Medion Gopal Navigator" CD-ROM. De volgende bestanden staan in de "Installation" directory.

0
1
3
12
16
17
AutoRunCE.exe
install.xml
mnavdce.cab
shell-core.cab
shell-gopal40.cab

Op 2 andere CD-ROM's kan je de modules voor de POI's en Travelguide terug vinden.

De POI's zijn als module opgenomen in de "7" map. Deze map kan je terugvinden onder "\Manual Installation\7" op de cd-rom "Medion Gopal More POI". Kopieer de "7" map bij de rest van de installatiebestanden in de "\Flash Card\INSTALL" map.

De travelguide kan men terugvinden op de CD-ROM "Medion GOPAL MAP DVD" in de map "TravelGuide". Kopieer de inhoud van deze map in de "4" map bij de rest van de installatiebestanden in de "\Flash Card\INSTALL" map.

Wanneer je de Gopal opnieuw opstart, en kiest voor 'Remove Installation Only' zal de Gopal na het verlaten van het CleanUp menu zichzelf opnieuw installeren.

Inmiddels heb ik het navigatiesysteem omgewisseld en werkt TMC. Helaas blijft de Mp3 functionaliteit nog steeds uit.

Verwijderd

sinds vandaag ook deze P4225 in bezit, en ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Snelle sateliet fix en software lijkt op het eerste ogenblik goed te werken.
Helaas, er zitten veel boekjes en CD's bij, alleen nergens de complete handleiding te vinden en dat is jammer. Zo krijg ik het op geen enkele manier voor elkaar (!) om 3D weergave in te stellen. Is iemand dit al gelukt? Dan hoor ik het graag.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 29-02-2008 06:03 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Kiai59
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-02-2008
Weer een dag verder met mijn ervaring. TMC werkt duidelijk beter wanneer je de bij geleverde antenne gebruikt.Ik krijg heel veel info binnen van zowel wegwerkzaamheden, versmallingen, files en verkeerscontrole (mobiele flitsers). Als je 3d wil gebruiken is de enige manier wat ik tot nu toe weet even het compas icoontje op je scherm aanklikken, rechts boven, dan wijzigt het scherm naar een soort 3d. Ziet er ook goed uit. Ik ben erg tevreden met dit toestel hij geeft meer dan dat ik verwachte.

Verwijderd

Ik heb ook de medion gopal p4225. Maar ik krijg de vingerafdruk beveiliging niet voor elkaar. Heeft iemand het al geprobeerd? Snap de ballen er niet van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:46:
Ik heb ook de medion gopal p4225. Maar ik krijg de vingerafdruk beveiliging niet voor elkaar. Heeft iemand het al geprobeerd? Snap de ballen er niet van.
Wanneer je een vinger aan het systeem toevoegt moet je bij het "1,2,3.." pictogram een aantal keer met je vinger over de sensor wrijven. Als het goed is verschijnt er dan een groen vinkje en is de vinger aan het systeem toegevoegd.

Verwijderd

Sinds deze week ben ik ook de trotse eigenaar van de Gamma P4225!

Weet iemand een site of manier om extra "custom" POI's toe te voegen welke voor TomTom beschikbaar zijn zoals bijv. LPG tankstations?

Google en diverse navi-fora hebben me nog niet verder geholpen, het meeste gaat over de oudere systemen.

Verwijderd

Inmiddels is het gelukt om een Mp3 speler aan de P4225 toe te voegen. Dit laatste kan je als volgt doen:
  1. Download de ¥0Shell van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1277108/0
  2. Pak het archief uit dat je op de voorgenoemde URL gevonden hebt.
  3. Zorg dat je middels ActiveSync een verbinding hebt met de P4225.
  4. Klik binnen ActiveSync op "Verkennen"
  5. Kopieer nu de MP3 map (uit de Apps map in het archief) naar \My Flash Disk\navigation\multimedia
  6. Maak een nieuw bestand aan en noem dit 00 (zonder extentie!) en plaats hierin de volgende tekst:
    code: 00.
    1

\My Flash Disk\navigation\multimedia\MP3\mp3player.exe
  7. Maak een nieuwe map aan in de map \My Flash Disk\navigation\multimedia\_mobilitysuite\AppPaths en noem deze MP3.
  8. Plaats hierin het 00 bestand dat je zojuist aangemaakt hebt.
  9. Maak een nieuw bestand mp3.xml aan en plaats hierin de volgende tekst:

XML: mp3.xml
    1
    2
    3
    4
    5
    6

<?xml version="1.0"?>
    <Application order="200">
       <Icon image="icon_mp3player.png"/>
       <Execute path="MP3" />
       <Text>MP3Player</Text>
    </Application>
  10. Plaats dit bestand in de \My Flash Disk\navigation\menu\desktop map.
  11. Start de P4225 opnieuw op

• charmala4
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-07 20:42
Ook ik enkele dagen de medion P4225 in bezit. Moet zeggen ziet er gelikt uit.
En die vinger beveiliging krijg ik met geen 50 pogingen voorelkaar. Heeft er iemand een tip hier voor?
Strijk keurig 3 X over de sensor (in enkele sec) maar geeft steeds weer een fout.

Gps, na opstarten, duurt idd ff, maar werkt perfect. TMC doet het ook .
De aantal cd's (4 stuks) is idd wat verwarrend en er staat veel dezelfde dingen op.
Uitgebreidde manuel kon ik echter ook niet vinden.

MP3 speler: bedankt voor de tip en instruktie Prefixy Ga ik meteen ff doen.

FF nog een vraagje: kan iemand mij vertellen hoe ik een andere stem erop kan krijgen. Nu zit er standaard 1 vrouwen stem op met Duits accent. Vind ik wat irritant. LOL

charmala4

Verwijderd

ik deel dezelfde vraag die charmala4 ook heeft, namelijk: hoe krijg ik een andere stem erop.

Tevens zit ik nog met een andere probleem, namelijk: hoe krijg ik de bluetooth optie op mijn telefoon. normaal hoort ie al bij het beginscherm te staan (zoals in de handleiding staat aangegeven), maar ik zie hem nergens als ik hem opstart.

Voor de rest is het een mooi ding. alleen is het wel even uitzoeken wat alles betekent. sommige fucties kunnen goed gebruikt bij de concurrent : )

flunzy

• charmala4
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-07 20:42
Beste Flunzy, Volgens mij zit er op dit type GEEN Bluetooth. Jammer maar helaas.
Laat me ff weten wanneer jij er wel een andere stem op heb gekregen.

Verwijderd

charmala4 dat met die vingerafdruk krijg ik hier ook niet voor elkaar. Heb op verschillende manieren die 3x geprobeerd. Heeft er iemand een foto of iets dergerlijks waarbij het wel is gelukt? Zouden wij dan wat fouts doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:01:
charmala4 dat met die vingerafdruk krijg ik hier ook niet voor elkaar. Heb op verschillende manieren die 3x geprobeerd. Heeft er iemand een foto of iets dergerlijks waarbij het wel is gelukt? Zouden wij dan wat fouts doen?
Op het moment dat het 1,2,3.. pictogram verschijnt, wrijf je je vinger van voor naar achter over de sensor (tot het eerste kootje). Na 3 / 4 keer komt er vervolgens een groen vinkje te staan. Vervolgens kan je de welkomsboodschap instellen etc.

Verwijderd

charmala4 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:23:
Beste Flunzy, Volgens mij zit er op dit type GEEN Bluetooth. Jammer maar helaas.
Laat me ff weten wanneer jij er wel een andere stem op heb gekregen.
Volgens mij is deze aanname correct. Wanneer ik in de Windows CE control panel op het bluetooth icoon klik, krijg ik de melding 'Bluetooth hardware error 10050 (controller not present)'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:13:
[...]

Volgens mij is deze aanname correct. Wanneer ik in de Windows CE control panel op het bluetooth icoon klik, krijg ik de melding 'Bluetooth hardware error 10050 (controller not present)'.
terwijl de versie (die ik gekocht heb bij de GAMMA) het eigenlijk wel hoor te hebben. het stond namelijk aangegeven op het specificatiekaartje dat naast het product in de schappen stond. misschien word het dan maar weer een bezoekje brengen aan de GAMMA

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:42:
[...]

terwijl de versie (die ik gekocht heb bij de GAMMA) het eigenlijk wel hoor te hebben. het stond namelijk aangegeven op het specificatiekaartje dat naast het product in de schappen stond. misschien word het dan maar weer een bezoekje brengen aan de GAMMA
Persoonlijk vind ik het bluetooth-verhaal erg dubieus. Voor zover ik meen te herinneren stond 'bluetooth' ook in de folder vermeld. Wellicht kan de Gamma aansprakelijk gesteld worden voor deze fout.

Verwijderd

charmala4 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:08:
Ook ik enkele dagen de medion P4225 in bezit. Moet zeggen ziet er gelikt uit.
En die vinger beveiliging krijg ik met geen 50 pogingen voorelkaar. Heeft er iemand een tip hier voor?
Strijk keurig 3 X over de sensor (in enkele sec) maar geeft steeds weer een fout.

Gps, na opstarten, duurt idd ff, maar werkt perfect. TMC doet het ook .
De aantal cd's (4 stuks) is idd wat verwarrend en er staat veel dezelfde dingen op.
Uitgebreidde manuel kon ik echter ook niet vinden.

MP3 speler: bedankt voor de tip en instruktie Prefixy Ga ik meteen ff doen.

FF nog een vraagje: kan iemand mij vertellen hoe ik een andere stem erop kan krijgen. Nu zit er standaard 1 vrouwen stem op met Duits accent. Vind ik wat irritant. LOL

charmala4
Je moet de voorheen gekozen vinger 3x, ongeveer halve wege je vingerkootje, goed afrollen tot aan de nagel. Als het goed gegaan is verschijnt dan de groene vink. Bij mij lukt dat vrijwel onmiddelijk.

Verwijderd

Ik heb ook zins kort de Medion P4225 tot mijn beschikking. Nu ben ik bezig met verkrijgen van de MP3 speler, maar ik loop vast op enkele stappen, zou je mij kunnen vertellen hoe ik een "bestand aanmaak zonder extensie" en vervolgens een "xml bestand"

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:49:
Ik heb ook zins kort de Medion P4225 tot mijn beschikking. Nu ben ik bezig met verkrijgen van de MP3 speler, maar ik loop vast op enkele stappen, zou je mij kunnen vertellen hoe ik een "bestand aanmaak zonder extensie" en vervolgens een "xml bestand"
Het aanmaken van het 00. bestand kan je bijvoorbeeld als volgt doen:

1. Klik op start en kies uitvoeren
2. Typ in het "Open:" tekstveld de volgende regel
notepad Desktop\00.
3. Beantwoord de vraag of u het niet bestaande bestand wilt aanmaken met 'Ja'
4. Kopieer en plak de regel uit het forum in het nieuwe tekstbestand
5. Sla het bestand op

Je vind het bestand nu terug op de desktop.

Dezelfde procedure kan je doorlopen bij het aanmaken van het XML bestand. Typ hiervoor in de commandoregel notepad Desktop\mp3player.xml

Verwijderd

Weet iemand overigens hoe je de FM zender aan de praat krijgt? Ik heb 6 zenders geprogrammeerd op de daarvoor bestemde kanalen (buttons). Helaas lukt het me niet om de transmitter te activiveren. Deze button blijft grijs. Zelfs wanneer ik de Medion met de daarvoor bestemde kabel op de sigarettenaansteker aansluit blijft de knop 'FM Transmitter' grijs.

Daarnaast heb ik een ander vreemd probleempje ondervonden met TMC. Wanneer ik de route programmeer en de antenne aansluit blijft TMC ontvangst uit. Wanneer ik vervolgens naar TMC instellingen ga en de frequentie opnieuw kies, dan heb ik prima ontvangst. Is er een manier om de laatste (zeer irritante) handeling te vermijden?

Verwijderd

Voor zover ik van Duitse fora begrijp zit de FM-transmitter in de actieve cradle die meegeleverd wordt met de duurdere 4425. Zonder die cradle kun je de FM-transmitter dus niet enablen.

De 4225 van de Gamma is geleverd met de Gopal 4.x ME versie, wat de meest uitgeklede versie van de software is. Dat betekent geen Bluetooth, MP3, lane-assistant etc. Ik heb Medion gemaild dat het op zijn minst verwarrend is dat op www.mediongopal.nl staat dat de uitgebreidere AE-versie word meegeleverd, maar dat lijkt ze niet te overtuigen. Foto's op de doos en in de Gamma-krant laten ook de AE of zelfs PE-versie zien (telefoon-icoontje, snelheidsadviseur).

Verder ben ik best tevreden. Werkt snel, ziet er goed uit en TMC ontvangst is met de meegeleverde antenne goed. Ik wil hem vooral voor de verkeersinformatie gebruiken, dus een goed werkende TMC is een must. Ik heb hier een Y-adapter besteld om het apparaat op de radio-antenne van mijn auto aan te sluiten zodat ik geen losse kabel met zuignappen aan mijn voorruit heb hangen. Enige probleem is dat het apparaat bij mij gaat hangen wanneer ik een complexe route heb laten berekenen en hij vervolgens in de ochtendspits alle filemeldingen probeert te verwerken. En laat dit nu net mijn woon-werk route zijn. :/

Verwijderd

Is er al iemand langs een flitspaal gereden? Of een mobiele flitser? Ben erg benieuwd hoe de gopal reageert hierop.. iemand ervaring?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:25:
Is er al iemand langs een flitspaal gereden? Of een mobiele flitser? Ben erg benieuwd hoe de gopal reageert hierop.. iemand ervaring?
Als de speedcamera module goed geïnstalleerd is (bij mijn Gopal was dit overigens niet het geval) geeft hij enkele keren een piepsignaal zodra je in de buurt van een flitspaal komt. Of hij met mobiele controles om kan gaan weet ik niet.

Verwijderd

Ik heb net een Medion p4225 uitgepakt en geprobeerd.
eerste bevindingen en vragen:

Als navigator doet hij het na inzetten van de SD-kaart direct goed ( even wachten op vinden sateliet, maar dan gaat het goed)

Er zit een heel, heel slechte handleiding bij en waar je ook zoekt op de 4 CD's, je moet al ICT- hebben gestudeerd om er een touw aan vast te knopen. Terwijl je zulke eenvoudige vragen hebt als:

1. Hoe en waar installeer ik het afspeelprogramma voor MP3. ( volgens mij zit het er ondanks de belofte in de handleiding helemaal niet op ! En waar de Mp3tjes.
2. Hoe waar plaats je foto's voor pitureviewer. Ik zie ze niet.
3. Is het zinvol om een externe antenne te kopen ( wat levert dat op ?)
4. De SD-kaart zit bijna vol ( 1 GB ) kun je alles één op één kopieren op een grotere 4 GB ?
5. Ik mis voor mij belangrijke kaarten voor Tsjechie en Noorwegen. Op website zitten die wel in een
update ad € 149,00 ( koop je bijna een nieuw systeem voor ) Kun je deze kaarten ook los krijgen?
en als je ze los kunt krijgen plaats je ze dan gewoon in de map waar de andere staan ( met verkenner ?)

Niets van al deze logische vragen worden in de handleiding besproken. Kortom het lijkt een heel goed functionerend apparaat met veel mogelijkheden, maar zoek het maar uit.

Verwijderd

Ik heb een probleem.als ik mijn medion p4225 opstart krijg ik geen melding meer van de camera's.
In het hooft menu kan ik hem ook niet meer terug vinden.Help Help Help

Verwijderd

Het kopieren één op één naar een grotere SDcard 2GB gaf geen problemen. Ik heb inmiddels
ook alle andere landen waaronder Noorwegen op de Cd's gevonden en gekopieerd naar MapRegion op de SD card en het werkt. Er zijn in totaal 25 landen. Ik mis nu met name tsjechie en slowakije en
heb medion daarover een mail gestuurd. Want voor 2 landjes bijna de nieuwprijs van een heel toestel
betalen vind ik flessetrekkerij.

Afgelopen week ca 600 km in Duitsland gereden. De Navigator start zeer snel op, echter als hij uit staat ( stand by ) is de batterij binnen een dag leeg. Een uitzetten met het koude startknopje zorgt wel dat je accu voller blijft, maar dan start hij weer traag op.

De positie-invoer in coordinaten moet in hele graden dan een komma en dan de decimalen.
dus om een exacte posite te typen: deel je de seconden door 60 tel dit getal op bij de minuten en deel dit nieuwe getal ook weer door 60 . zet deze uitkomst achter de komma van de graden en je komt exact op je locatie uit. ( Hoewel exact ? de afwijking is ca 25 meter. ) Maar dat is voor mij ruim voldoende.

De flitsmelder werkt in Nederland perfect maar is gedateerd. Hij werkt volgens mij als POI.
In Duitsland geen enkele melding gehad of moet je voor elk land weer een POI installeren of een
dure update kopen bij Medion?

Verder nog niet helder wat hij meer kan en hoe ik dat aan de praat krijg. Want de "handleiding" spreekt steeds van Optioneel. Wat betekend dat ? dat je dat appart kunt aanschaffen en installeren en zo ja waar en wat kost het. Of is de optie toestel afhankelijk ( Heel flauw natuurlijk)

• longbigbear
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07-2024
wie weet hoe je de flitspalen etc kan updaten

Dirk

• kenspeeltdrie60
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:49:
Hierbij zou ik ook even wat ervaringen met dit navigatiesysteem willen delen. Wellicht hebben jullie iets aan de onderstaande informatie:

Gister heb ik (tevens bij de Gamma) een Medion P4225 aangeschaft. Toen ik het apparaat aanslingerde viel het inderdaad op dat het enige tijd duurde voordat ik GPS ontvangst had. Op den duur kreeg ik echter wel signaal.

Bij mij speelde echter een ander probleem, namelijk het ontbreken van TMC! In de titelbalk van de GOPAL 4.0 navigatiesoftware was het TMC icoon dan ook onzichtbaar! Daarnaast zag ik geen configuratieopties voor TMC in het navigatiemenu. Omdat ik dacht dat het om een softwarefout ging, heb ik het apparaat opnieuw geinstalleerd. Na de standaardinstallatie ontbrak de Travelguide en de "POI's for speedcamera's"... TMC bleef tevens uit.

Uiteindelijk heb ik de manual erbij gepakt en de software vanaf de Flashcard (het interne geheugen van de Gopal) geïnstalleerd. Hiertoe heb ik verschillende installatiebestanden middels activesync in de "\Flash Card\INSTALL" map geplaatst. Daarna heb ik de geïnstalleerde bestanden verwijderd via het CleanUp menu. Dit laatste menu kan je benaderen door direct na het opstarten van de Gopal op de O van GOPAL te klikken. Vervolgs kan je kiezen voor "Remove Installation Only" en zodoende de installatie verwijderen. Wanneer het vervolgens het menu verlaat en de bootprocedure vervolgt, zal de installatie vanaf de INSTALL map plaatsvinden. Wanneer je de juiste bestanden bij elkaar plaatst- kan je de Gopal weer terugkrijgen in originele staat. Standaard zijn de volgende installatiebestanden en mappen terug te vinden op de "Medion Gopal Navigator" CD-ROM. De volgende bestanden staan in de "Installation" directory.

0
1
3
12
16
17
AutoRunCE.exe
install.xml
mnavdce.cab
shell-core.cab
shell-gopal40.cab

Op 2 andere CD-ROM's kan je de modules voor de POI's en Travelguide terug vinden.

De POI's zijn als module opgenomen in de "7" map. Deze map kan je terugvinden onder "\Manual Installation\7" op de cd-rom "Medion Gopal More POI". Kopieer de "7" map bij de rest van de installatiebestanden in de "\Flash Card\INSTALL" map.

De travelguide kan men terugvinden op de CD-ROM "Medion GOPAL MAP DVD" in de map "TravelGuide". Kopieer de inhoud van deze map in de "4" map bij de rest van de installatiebestanden in de "\Flash Card\INSTALL" map.

Wanneer je de Gopal opnieuw opstart, en kiest voor 'Remove Installation Only' zal de Gopal na het verlaten van het CleanUp menu zichzelf opnieuw installeren.

Inmiddels heb ik het navigatiesysteem omgewisseld en werkt TMC. Helaas blijft de Mp3 functionaliteit nog steeds uit.
Is niet nodig.

Heb de Bootloader.Exe File uit Windows laten onderzoek.
Deze heeft een lijst en daar is naar voren gekomen dat het pad "\Storage Card\AutoRunCE.exe" ook gecontroleerd word na het formateren van het Flash Geheugen.

Installatie is dus ook vanaf gewone SD te doen.

Verwijderd

Ik heb het gedaan met me vinger van je lichaam af over de lezer te schuiven, reageerde snel, met van links naar recht of andersom ging hij niet goed.

suc6
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:13:
[...]

Pagina: 1