Via genoemd modem _kon_ ik m.b.v. Remote Desktop op de server van mijn werk komen. Handig om onderhoud te plegen. Nu heb ik afgelopen week de modem van de nieuwste firmware voorzien (te downloaden van www.speedtouch.nl) en je voelt hem al aankomen: Remote Desktop werkt niet meer, kan geen verbinding meer krijgen. Uiteraard Remote Desktop bij Game & Application sharing naar de juiste computer opengezet. Ook SMTP aan de server geknoopt en dat werkt goed.
Het scannen van de Remote Desktop poort op www.grc.com geeft "Stealth" aan. Ik heb al een paar keer de regel bij Game & Application sharing weggehaald en opnieuw aangemaakt, modem uit/aan, maar mag niet baten.
Iemand enig idee wat ik met de modem moet doen om Remote Desktop weer bruikbaar te maken?
Het scannen van de Remote Desktop poort op www.grc.com geeft "Stealth" aan. Ik heb al een paar keer de regel bij Game & Application sharing weggehaald en opnieuw aangemaakt, modem uit/aan, maar mag niet baten.
Iemand enig idee wat ik met de modem moet doen om Remote Desktop weer bruikbaar te maken?