Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg tijdens surfen bij aantal sights deze melding dat ik de laatste flashplayer moet installeren, ik wordt doorgesluist naar de downloadsight, kan weldownloaden daar maar hoe het te installeren??

iemand ervaring hiermee?, ik heb sinds 2 weken de 705 wifi, 160 gb met cinema en opera plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eerst eens met het duidelijk omschrijven van je probleem, wat er precies misgaat, en wat je al gedaan hebt om het op te lossen. Zie ook het algemeen beleid. Ik geef je titel alvast een wat meer beschrijvendere vorm.

Als ik het goed begrijp wil je dus met je 705Wifi sites bezoeken die flash content gebruiken? De spelers van Archos hebben als het goed is ingebouwde flash-support, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Een doorsnee flash speler downloaden gaat denk ik niet lukken, omdat die niet toegespitst zijn op de mobile browser van Archos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, dit had een "reply" moeten worden bij "Het Archos Generation 4 en 5 ervaringen topic" maar ik heb per ongeluk gedrukt op "new topic" merk ik, ik liep al te kijken hoe ik dit kon corrigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Dan heb je het toch per ongeluk goed gedaan. Problemen horen namelijk in een apart topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is al opgelost zie ik ;)

Ik heb bij Archos gegekeken of er nieuwere versie adobe flash player is te installeren / downloaden maar daar kan ik er verder niets over vinden. Kan ook niks vinden hoe / of je in Linux (wat er als OS op zit) een nieuwere versie kan installeren van reeds geinstalleerde software

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 23:04 ]

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bij de Archos plugin zit de laatste versie van Flash (nog) niet inbegrepen. (Alleen Flash 8, nog geen 9)

[ Voor 16% gewijzigd door Pikoe op 28-02-2008 23:04 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:57:
Het is al opgelost zie ik ;)

Ik heb bij Archos gegekeken of er nieuwere versie adobe flash player is te installeren / downloaden maar daar kan ik er verder niets over vinden. Kan ook niks vinden hoe / of je in Linux (wat er als OS op zit) een nieuwere versie kan installeren van reeds geinstalleerde software
Het OS is gebaseerd op Linux inderdaad. Alhoewel de Gen 5 gehacked is en het een en ander aan mogelijkheden biedt.. kun je niet echt vrijelijk nieuwe software installeren. Wel zou je eens kunnen kijken of je de nieuwste firmware hebt. Welilcht dat er dan het een en ander verbeterd.
Pagina: 1