Toon posts:

HD 7500 (s) worden niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een week geleden 2 HD 7500's van Creative gekocht. Eén voor mijn laptop, en één voor mijn desktop, afijn.

De eerste heb ik ongeveer een week lang aan mijn laptop gehad, totdat die zomaar niet meer herkend werd, heb nog ff alle usb devices verwijderd, en software eraf gehaald, mocht niet baten. Toen heb ik het nog gestest op meerdere computers, niets. Conclusie, is dood, kan gebeuren.

Nu zit ik dus achter mijn desktop pc, en ook die houd er naar 9 dagen zomaar mee op (popupje van windows dat het apparaat niet herkend wordt) . Ook dezelfde dingen geprobeerd, maar zelfde resultaat.

Heb al op google gezocht, maar niet soortgelijke problemen met HD7500's gevonden, ook hier op het forum is niet veel over de HD7500 te vinden. Zelfs niet een soortgelijk probleem.

Voordat ik ze nu dus de prullenmand ingooi, waag ik toch nog een gokje of een van jullie tweakers toevallig zoiets heeft meegemaakt en weet wat het is.

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/photos/2006/3/creative-hd7500.jpg
Om deze muizen gaat het dus

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2025

DNB

Ah, die scheve creative muizen met die prachtige dikke scrollwielen. Ik heb ze altijd al mooi gevonden O+ Lekker kleurtje ook.

Maar als je ze net hebt, en ze doen het allebei op meerdere PC's niet, en andere muizen wel, dan zijn ze gewoon kapot. Als je ze nog maar zo kort hebt, ga je toch gewoon terug naar de winkel, garantie claimen. Je gooit ze toch niet meteen weg?

Misschien heb je, omdat je ze tegelijk gekocht hebt, er net een paar te pakken uit een reeks waar iets aan mankeert. Niemand is perfect hè :) Gewoon omruilen dus. Als die ook niet werken , kan je altijd nog je geld terugvragen (maar toch zonde, ze zijn zo mooi :9~ )