Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] PDF

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik weet dat er al meerdere topics zijn over het maken van een PFD, maar ik heb toch wel een specefieke eis.

Ik zoek een class of ander stuk php code welke ik kan verwerken in mijn eigen script wat een pagina (html, css) om kan zetten naar php.

Nu heb ik al wel een aantal pakketten bekeken, maar deze ondersteunen geen position:absolute, en dat is nou precies wat ik op bijna elk object op de pagina heb ingesteld, omdat deze zo via javascript verplaatsbaar zijn.

Weet iemand een class die een PDF genereert welke dat wel ondersteund?

Alvast bedankt.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Nee. Pdf is gewoon een ander opmaakformaat dan html, dus er zijn andere regels. Kijk naar wat wel kan en probeer daarmee te werken zou ik zeggen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Als je het het hebt over het genereren van PDF-bestanden zou je eens kunnen kijken naar FPDF. Deze stelt je wel in staat exacte (x, y) posities op te geven, maar het is geen HTML.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 21:31 ]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:30:
Als je het het hebt over het genereren van PDF-bestanden zou je eens kunnen kijken naar FPDF.
Naar gekeken, maar deze ondersteund geen position:absolute;

edit: okee, maar dan moet ik per object alles renderen, ik wil graag mijn html ergens heen pleuren, zodat het zelf omgezet wordt. Deze zijn er ook, maar deze ondersteunen geen position:absolute;

[ Voor 26% gewijzigd door ZpAz op 27-02-2008 21:31 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

Je bedoelt dat je een HTML pagina, waarvan de opmaak geregeld is in CSS in z'n geheel wilt omzetten naar een PDF-bestand middels een generator?

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
Wij gebruiken een library dat HTML omzet in PDF formaat, in hoeverre CSS ondersteund wordt weet ik niet.

Ik zoek het even op voor je, momentje.
Kijk even op: http://html2fpdf.sourceforge.net/
Het werkt bij ons prima voor het genereren van facturen en offertes, misschien is de werking ervan wel wat "uitzoek-werk" ;).

[ Voor 38% gewijzigd door AndriesLouw op 27-02-2008 21:36 ]

Specificaties | AndriesLouw.nl

Verwijderd

Ik heb bij m'n vorige werkgever een keer een commerciele PDF-tool gekocht, ABCPDF, maar zelfs deze ondersteund slechts een zeer beperkte hoeveelheid HTML tags (om over CSS nog maar te zwijgen).

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Eigenlijk is dit een scriptrequest, en dat laten we hier niet toe.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.