Toon posts:

RFI filtering op geforce mx.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een geforce mx plankje van powercolor, iemand gaf mij een link waar stond dat deze kaarten een slechte rfi filtering hebben. dat zou moeten verklaren waarom ik soms die lijntjes in mijn beeld krijg, het is nu al stukke minder, maar ik kan de kaar tnog omruilen, nu vroeg ik me af welke geforce mx kaart dan de ebste beeld kwaliteit geeft.

Is de readon 32 md sdram trouwens ook een goeie kaart die niet al te veel kuren vertoond? En is de voodoo 4 misschien een optie of is dat een waardeloze kaart.

Laatste vraag:

Is het ook zo bij de Geforce gts en ultra dat de rfi filtering zo bagger is?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb hier een Asus V7100 Pure .. ik moet zeggen dat het 2D beeld me niet tegenvalt. En ik had hiervoor nog wel een Radeon 8-). Ik draai in 1280*960 85Hz maar ik heb geen onrustigheden in het beeld kunnen ontdekken. Het is iets waziger dan de Radeon maar verder best redelijk.
Is de readon 32 md sdram trouwens ook een goeie kaart die niet al te veel kuren vertoond? En is de voodoo 4 misschien een optie of is dat een waardeloze kaart.
De Radeon 32MB SDRAM is ook een heel goeie keuze waarbij 2D zeker erg goed is. De Voodoo4 is niet de moeite, veel te sloom in 3D.

Volgens mij hebben alle GeForce kaarten last van slecht(er) 2D beeld, maakt niet uit welk type ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
owh, dan moet ik de kaart maar inruilen voor een readon dan! Is ie behalve in 2d ook een beetje snel in 3d(de 32 mb sdram versie)?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
In 32-bit sneller geloof ik, ik 16-bit langzamer .. kijk ff in de reviewdatabase op de voorpagina anders, er staat vast een vergelijking tussen de twee in ...

PC Specs