Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht. De Philips SE445. Als nu iemand belt, gaan op de 2 handsets allebei het lampje knipperen dat ik een gesprek gemist heb. Op het basisstation niet.

Hoe kan ik dit verhelpen?

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 27-02-2008 20:02 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten we dat je eigen initiatief vertoont, vandaar de vraag wat je zelf reeds hebt geprobeerd en onderzocht?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al alle instellingen bekeken en de hele handleiding doorgelezen.
Google en Yahoo konden mij ook niet helpen...

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:12
dit kan je alleen verhelpen door op de andere handsets te kijken welke oproepen je gemist heb
dit moet je doen per handset en als er meerdere gemiste nummers zijn dan moet je ze allemaal doorlopen hebben en dan is het lampje weg

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat al gedaan, maar als iemand belt en ik wel! oppak dan gaan op de andere handsets het lampje knipperen dat er een gemiste oproep is :?

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:03:
Ik heb dat al gedaan, maar als iemand belt en ik wel! oppak dan gaan op de andere handsets het lampje knipperen dat er een gemiste oproep is :?
dat klopt j moet dan handmatig de "gemiste" oproepen selecteren en dan stopt het lampje met knipperen.

Me ouders hebben dezelfde telefoon, stel je neemt een gesprek p met handset 1 dan missen handset 2 en3 het gesprek, beetje vaag maar is niet anders |:(

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hey..wij hebben dezelfde telefoon en dit doet ie nu ook!

Batterijen erin/eruit, het display blijft alleen maar knipperen (van beide sets)....

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Een aantal maal op MENU drukken (20 keer ofzo) verhelpt het gekke knipper probleem :S

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Pagina: 1