Waarschijnlijk een heel domme vraag, maar eh... ik heb net een iPod Classic 80 Gb gekocht en dacht even snel alles er op te zetten: nu kwam ik erachter dat het toevoegen van cover art een ****klus is... Het kan wel via de iStore, maar dan moet je een account aanmaken. Ik heb echter heel veel gedownloade muziek en vraag me af of die mp3-tjes, zodra ik daar cover art aan toevoeg, of ze dan op een of andere manier bewerkt worden waardoor ze niet meer vrijelijk te gebruiken zijn. Alles wat je via iStore koopt (wat ik niet van plan ben) kan je maar een paar keer gebruiken of zo...
Kort gezegd: kan ik zonder risico een account aanmaken bij iStore enkel en alleen voor de cover art van 'm gedownloade mp3's?
Ik heb trouwens ladingen Beatlessongs, geripped in dit geval van cd: iTunes heeft niets van The Beatles... Is er een vlotte manier om alsnog aan cover art te komen?
Kort gezegd: kan ik zonder risico een account aanmaken bij iStore enkel en alleen voor de cover art van 'm gedownloade mp3's?
Ik heb trouwens ladingen Beatlessongs, geripped in dit geval van cd: iTunes heeft niets van The Beatles... Is er een vlotte manier om alsnog aan cover art te komen?