Toon posts:

Game PC samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik heb op de site van Salland de volgende PC samengesteld: http://cardio.nu/pcsalland.JPG
Ik wil de pc voornamelijk gebruiken om te gamen (Crysis, F.E.A.R, cod4, enz), maar ook programma's zoals Photoshop/Flash.

Graag zou ik van jullie weten of dit de geschikte pc is en dat alles gewoon werkt. Niet dat ik een pc heb samengesteld waarbij iets niet past O-) .
En natuurlijk mogen jullie reacties/opmerkingen niet ontbreken! ;)

MVG,
FxAx

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 16:39
offtopic:
* WeeJeWel denkt dat hier een slotje op komt

Als dat jouw keuze is, ga er dan voor ;)

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

wat een domme vraag, damn !!

DUH! kan je met deze pc game'en, en photoshop. wat een gek..

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Winkelwagen-topics of "wat moet ik nemen?" topics worden eigenlijk niet getolereerd. Een tweaker kan zélf zijn spulletjes bij elkaar rapen. Zie ook Wat is er nu anders in CSL?
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:57:
wat een domme vraag, damn !!

DUH! kan je met deze pc game'en, en photoshop. wat een gek..
En die reactie is nog wel het domst van allemaal. Onbeargumenteerd kreten slaken, tssk ;)
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:29:
Beste nepperd, beetje registreren, en even spammen met: kijk ik kan een hele dure nutteloze pc samenstellen, die ik overigens toch niet koop, maar alleen show om me stoer te voelen.

ty
Same as above...

[ Voor 66% gewijzigd door Bitage op 27-02-2008 18:36 ]

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:37
die pc is zeker goed genoeg om te gamen. maar zit er een kast bij? kan zijn dat ik die over het hoofd heb gezien.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:02

rg-mohwa

Phoe Hé

ja zag een cosmos staan. maar misschien is een Skulltrain moederbord net wat beter :+

Verwijderd

Beste nepperd, beetje registreren, en even spammen met: kijk ik kan een hele dure nutteloze pc samenstellen, die ik overigens toch niet koop, maar alleen show om me stoer te voelen.

Edit: ja, kom op zeg :/ Dit kan echt niet hoor. En ja, ben beetje chaggo.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 18:36 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Vriendelijke reacties hierboven zeg. :(

:w Welkom op GoT.

Ik moet je helaas teleurstellen omdat conform de CSL FAQ (daar had dit topic eigenlijk moeten staan) dit soort topics niet (meer) mogen.

Toelichting:
Met ruim 253.000 bezoekers is het ondoenlijk en ongewenst om voor elke potentiële aankoop van een gebruiker een specifiek op hem/haar gericht advies te geven.

Daarnaast is het ook zo dat elk van de gebruikers die een advies geeft zo zijn eigen inzicht heeft en het te verwachten is dat er dus verschillende adviezen komen waardoor het bos met een flink aantal bomen wordt uitgebreid.

Probeer eens wat te lezen in:
[BBG] Multimediasysteem maart 2008
[BBG] Basissysteem maart 2008
[BBG] High-end gamesysteem maart 2008
[BBG] Workstation maart 2008

Daar kom je vast ook iets verder mee.

Succes.

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik zou 2 x 9800GX2 nemen met jou budget!

Of deze natuurlijk.

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=JBXR07

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:35:
Ik zou 2 x 9800GX2 nemen met jou budget!
Welk budget? De TS heeft helemaal niets gezegd over een budget? (nuja, het ding kost wel meer dan €3k,- €4k,-, maargoed) ;)

Overigens heeft het geen zin om onaardige zooi te posten, maak dan een TR.

Ontopic dan maar:
Die Q9550, het ding is amper/niet leverbaar en de prijs is enorm. Waarom neem je geen Q6600 G0 en klok je die over? Veel meer B4B als je het mij vraagt.

Assemblage voor 100 euri's? Kom op, we zitten wel op T.net ;) Dat kun je makkelijk zelf: het is leuk, leerzaam en het spaart je een boel geld uit.

Waarom Vista Ultimate? Ik durf te wedden dat je de extra features nooit zult gebruiken en dat Home Premium prima zal voldoen, voor een veel lagere prijs.

2 al op elkaar gemeukte kaarten in SLi zetten? Wat een geldverspilling. Bovendien is dat straks allemaal weer outdated, want zo gaat dat in de hardwarewereld, en heb je ruim 900 euro door de goot gespoeld. Natuurlijk, doorverkopen kan, maar dan nog heb je een hoop geld verspild.

Ben je echt van plan om €4k,- uit te geven voor een PC, terwijl je hoogstwaarchijnlijk met een systeem van rond de 1000 piek zeer gemakkelijk vooruit kan? Ik zou me wat meer inlezen, voordat ik zomaar alle goede stuff bij elkaar plemp ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Bitage op 27-02-2008 19:09 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-02 17:30
Waarom een overpriced 9800GX2 kopen waar niet eens benchmarks van zijn :') Dat vind ik echt gewoon lomp, om een videokaart te bestellen waarvan je nog geen idee heeft hoe hij gaat presteren, maar puur omdat er 'NVIDIA' opstaat :')

Overigens, assemblage en garantie 100 euro, wtf? Bouw hem zelf in elkaar, zo gebeurd en nog leuk ook ;) En die 3 jaar garantie krijg je toch wel op de meeste producten...
WeeJeWel schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:47:
De wannabe-mods zien wel hun kans hoor, damn.
Nee jou toevoeging was lekker nuttig, "ik denk dat hier een slotje op komt" :p

[ Voor 50% gewijzigd door Avalaxy op 27-02-2008 18:53 ]

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 16:39
De wannabe-mods zien wel hun kans hoor, damn.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
En het grappige is dat posten ge-edit kunnen worden maar de oorspronkelijke tekst gewoon zichtbaar blijft... voor de moderator. Jammer voor diegenen die ineens hun negatieve reactie een positieve wending denken te geven. :)

Overigens vind ik inhoudelijk reageren ook nutteloos. Dit soort topics zijn niet meer toegestaan en nu krijgt de TS alsnog zijn zin. Handig, morgen komt er wéér een bij. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Guardian Angel op 27-02-2008 19:33 ]

ARME AOW’er

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Guardian Angel schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:31:
[ot]En het grappige is dat posten ge-edit kunnen worden maar de oorspronkelijke tekst gewoon zichtbaar blijft... voor de moderator. Jammer voor diegenen die ineens hun negatieve reactie een positieve wending denken te geven. :)
Volgens mijn klopt dat niet, ik heb met verschillende forum ervaring en de edite tekst is nooit zichtbaar. Maar ik ken het systeem React niet dus kan daar eigenlijk niks over zeggen.

Maar als dat het geval is dan zien ze bij mijn altijd een brei van teksten en van alles en nog wat, ik edite mijn tekst soms heel vaak. :P

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lol, driekwart van die spullen zijn niet eens fatsoenlijk leverbaar :)

Ik vind de geluidskaart een beetje karig gezien de samenstelling, daar kan best een XFi Elite Pro in.

[ Voor 42% gewijzigd door Kurios op 28-02-2008 00:50 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is niet de bedoeling, Neem eens een kijkje in de Best Buy Guides bijvoorbeeld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.