Ik snap er niks meer van. Net een versie installatie van Vista Ultimate x86 gedaan en van het ene op het andere moment ben ik alle Windows programma's (links) uit het startmenu kwijt. Ze staan nog wel op de computer maar zijn gewoon verdwenen uit het startmenu:
Even voor de duidelijkheid dan maar: NA de installatie waren de programma's er gewoon (zie eerste plaatje) maar 10/15 minuten later waren ze dus spontaan verdwenen (2e plaatje)
Screendump van de programma's die weg zijn.

En dit is er nog van over:

1e afbeelding is overigens van een andere PC maar daar zijn de programma's die nu ontbreken tenminste zichtbaar.
System Restore verhelpt het probleem niet.
Heb ook al een extra user aangemaakt om te kijken of de programma's daar wel weer tevoorschijn komen, maar ook dat levert niks meer op.
'k heb geen rare dingen gedaan of programma's geinstalleerd.
Iemand enig idee of dit een instelling is die ik per ongeluk heb aangepast? Ik kom er namelijk niet meer uit
Alvast bedankt voor de tips
Even voor de duidelijkheid dan maar: NA de installatie waren de programma's er gewoon (zie eerste plaatje) maar 10/15 minuten later waren ze dus spontaan verdwenen (2e plaatje)
Screendump van de programma's die weg zijn.

En dit is er nog van over:

1e afbeelding is overigens van een andere PC maar daar zijn de programma's die nu ontbreken tenminste zichtbaar.
System Restore verhelpt het probleem niet.
Heb ook al een extra user aangemaakt om te kijken of de programma's daar wel weer tevoorschijn komen, maar ook dat levert niks meer op.
'k heb geen rare dingen gedaan of programma's geinstalleerd.
Iemand enig idee of dit een instelling is die ik per ongeluk heb aangepast? Ik kom er namelijk niet meer uit
Alvast bedankt voor de tips
[ Voor 18% gewijzigd door -Leon- op 27-02-2008 16:45 ]