Toon posts:

Mail weergave probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben vrij nieuw met Mac osx en heb een probleem met Mail.
Als ik dit programma open, dan zie ik heel even postvak in en dan springt hij naar een geopende mail. Als ik mijn postvak in weer wil zien moet ik via menu venster inkomend aanvinken. Wanneer ik dan Mail afsluit en opnieuw open kom ik weer in de geopende mail.
Waar kan ik de optie vinden om te zorgen dat als ik Mail open, deze postvak in toont?
Ik heb al gezocht op inet, op Got en bij Apple maar kan niks vinden.

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
Je moet het berichtvenster eerst afsluiten (rode knopje linksboven of CTRL + W) en vervolgens Apple Mail afsluiten. Apple Mail onthoud namelijk de huidige staat van je "sessie" als je deze afsluit, waarbij je een volgende opstart dezelfde "werkomgeving" hebt.

Vormkracht10

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk 8)7 8)7 8)7
Stom van me. Het is ook best wel wennen dat je programma's e.d.zelf nog effectief moet afsluiten.

Erg bedankt.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:22

breinonline

Are you afraid to be known?

MarkvE schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:07:
Je moet het berichtvenster eerst afsluiten (rode knopje linksboven of CTRL + W) en vervolgens Apple Mail afsluiten. Apple Mail onthoud namelijk de huidige staat van je "sessie" als je deze afsluit, waarbij je een volgende opstart dezelfde "werkomgeving" hebt.
ctrl+w? Je bedoelt cmd+w :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Afdak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
En waarom zou je zo'n veelgebruikte app als Mail überhaupt afsluiten?
Nergens voor nodig.