Daar ik mijn vorige topic perongeluk half klaar poste nogmaals een poging
Uiteraard mijn welgemeende excuses 
Ik ben bezig een FAQ te maken, hiervoor heb ik een leuk script gevonden op internet waarmee ik op een link kan klikken, waarna het antwoord van de vraag in beeld verschijnt. Nogmaals klikken laat het antwoord weer verbergen. Werkt goed, behalve dat bij het openen van de faq alle vragen reeds geopend staan, terwijl deze pas moeten openen wanneer ze aangegklikt worden. Voorbeeld staat hier:
http://213.51.31.133/test2.html
Om het script aan te roepen doe je simpelweg (bijv):
onClick="toggle('layer','kind','task')"
Layer is de ID van de te verbergen/showen layer.
Kind is ofwel 'visibility' ofwel 'display', je geeft dus aan welke van de twee je aan wil passen.
Task is ofwel 'show' (= je laat hem zien), 'hide' (= verbergt hem) of '' (= als hij is verborgen, laat je hem zien en andersom).
Ik ben bezig een FAQ te maken, hiervoor heb ik een leuk script gevonden op internet waarmee ik op een link kan klikken, waarna het antwoord van de vraag in beeld verschijnt. Nogmaals klikken laat het antwoord weer verbergen. Werkt goed, behalve dat bij het openen van de faq alle vragen reeds geopend staan, terwijl deze pas moeten openen wanneer ze aangegklikt worden. Voorbeeld staat hier:
http://213.51.31.133/test2.html
Om het script aan te roepen doe je simpelweg (bijv):
onClick="toggle('layer','kind','task')"
Layer is de ID van de te verbergen/showen layer.
Kind is ofwel 'visibility' ofwel 'display', je geeft dus aan welke van de twee je aan wil passen.
Task is ofwel 'show' (= je laat hem zien), 'hide' (= verbergt hem) of '' (= als hij is verborgen, laat je hem zien en andersom).
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| <script language="Javascript"> function toggle(layer,kind,task) { if (kind=="visibility"){ if (task=="hide") vis_to = "hidden"; else if (task=="show") vis_to = "visible"; else { if (document.layers) vis_to = (document.layers[layer].visibility=="hide") ? "show" : "hide"; else if (document.all) vis_to = (document.all[layer].style.visibility=="hidden") ? "visible" : "hidden"; else if (document.getElementById) vis_to = (document.getElementById(layer).style.visibility=="hidden") ? "visible" : "hidden"; } } else if (kind=="display"){ if (task=="hide") dis_to = "none"; else if (task=="show") dis_to = "block"; else { if (document.layers) dis_to = (document.layers[layer].display=="none") ? "block" : "none"; else if (document.all) dis_to = (document.all[layer].style.display=="none") ? "block" : "none"; else if (document.getElementById) dis_to = (document.getElementById(layer).style.display=="none") ? "block" : "none"; } } if (document.layers) (kind=="display") ? document.layers[layer].display = dis_to : document.layers[layer].visibility = vis_to; else if (document.all) (kind=="display") ? document.all[layer].style.display = dis_to : document.all[layer].style.visibility = vis_to; else if (document.getElementById) (kind=="display") ? document.getElementById(layer).style.display = dis_to : document.getElementById(layer).style.visibility = vis_to; } </script> <span onClick="toggle('vlak1','display','')"><a href="#">1. Vraag 1</a></span> <div id="vlak1">Klikken laat deze tekst zien, of laat hem juist verdwijnen.</div> |
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.