beetje goedkoop ? op www.hetgoedkoopst.nl kan je het zien, maar dit is vaast en zeker klote geheugen of niet !?
Tjsa wij tweakers hebben natuurlijk onze eigen Pricewatch!
Ga niet mierenneuken over geld in onderdelen. Leg gewoon een geeltje extra neer voor iets beter kwaliteit...Merk: Kloon
Dacht ik ook :-) ik had bij mycom 64 mb gekocht pc-100 al een heel tijdje geleden die draait makkelijk op 133 mhz
ik koop het wel bij mycom is het 150 geloof ik weet ik zeker dat het goed is !
je weet toch nooit echt wat je krijgt.. maar het voelt beter om iets te kopen bij een bedrijf als mycom ofzo. Ik heb zelf ook voor een prikkie ergens geheugen gekocht via pricewatch en het werkt perfect.
Dus om te weten te komen of het goed is de enige oplossing om het gewoon te kopen
Dus om te weten te komen of het goed is de enige oplossing om het gewoon te kopen
Ca. 3 weken terug 2 reepjes 128Mb-133 gekocht voor fl.164,=
exclusief verzendkosten, bij PeeCee.NL
Bij aankomst slechts 1 reepje in gesealde verpakking, telefoontje, volgende dag ontbrekende 128 reep in huis
factuur binnen 8 dagen te betalen.
Systeem niet overgeklokt en het draait goed, alleen jammer dat er geen 10 jaar maar slechts 1 jaar garantie opzit.
Bij aankomst slechts 1 reepje in gesealde verpakking, telefoontje, volgende dag ontbrekende 128 reep in huis
Systeem niet overgeklokt en het draait goed, alleen jammer dat er geen 10 jaar maar slechts 1 jaar garantie opzit.
edit:
link gefixed
link gefixed
? weet jij wat.
Is dat geheugen van 110,- dan echt zaad ofzo?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Pagina: 1