Mijn eigen server met e tech router

Pagina: 1
Acties:

• Patrickdev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Hallo.

Het lukt me niet om naar mijn computer te connecten vanaf een andere pc door middel van mijn ip. Als ik zelf een connectie naar "127.0.0.1:6667" maak doet ie het goed, maar een ander persoon kan geen (met mijn echte ip, uiteraard) connectie maken. Ik heb bij mijn router instellingen gekeken, en uiteindelijk heb ik dit ingesteld:

Afbeeldingslocatie: http://mircsl.net/etech.PNG

Maar nog gebeurt er niks. Wie weet wat ik moet veranderen?

Bedankt, Patrick.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Redirect ip adres is 192.168.1.0?
Hier moet je het interne IP adres van je pc invullen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-03 21:43
Als ik het goed zie laat jij de poorten doorverwijzen naar 192.168.1.0 volgens mij kan dat nooit het juiste ipadres zijn.

Oftewel kijk even wat het interne ipadres van je server / computer is en laat daar naartoe verwijzen. Eventueel ook nog de poort in de firewall toelaten.

[ Voor 39% gewijzigd door j_v_malsen op 27-02-2008 15:16 ]

For rent

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het kan best het goede ip adres zijn als je netwerkmasker maar /23 of groter is. Verder ben ik het met je eens dat dit de beste kans is. Zo niet dan zal het wel de firewall zijn.

• Patrickdev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
De firewall heb ik net totaal uitgeschakeld, maar nog doet hij het niet.

En over het verkeerde ip, als je op het plaatje kijkt ie je dat de eerste drie vakjes grijs gekleurd zijn. Ik kan de inhoud daarvan niet veranderen, de "192.168.1" moet blijkbaar dat blijven. Alleen de laatste 0 kan ik veranderen in wat ik maar wil.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

job

Juist, en die 0 moet je dus veranderen in het getal wat overeen komt met jouw pc (en dus niet het ip aan de internet kant).

ga naar start > uitvoeren > cmd > ipconfig.
het ip adres met 192.168.1.x moet je dus overnemen in je router.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-03 09:54
job schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:33:
Juist, en die 0 moet je dus veranderen in het getal wat overeen komt met jouw pc (en dus niet het ip aan de internet kant).

ga naar start > uitvoeren > cmd > ipconfig.
het ip adres met 192.168.1.x moet je dus overnemen in je router.
En daarna waarschijnlijk de router even opnieuw starten.
Pagina: 1