Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Illustrator cs3 hangt bij selecteren preferences

Pagina: 1
Acties:

• FoRo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-11 12:04
Hallo,

Mijn Illustrator CS3 hangt zodra ik probeer de preferences te benaderen.
Ook wanneer nog geen document is geladen.
Al opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.
Het programma wacht op een commando van mij maar het menu waar ik dat in moet doen verschijnt niet.
Het zit ook nergens onder of achter een ander programma.

Iemand een idee?

FoRo

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?

GFX >> DTE

• Heb je gecontroleerd op updates? Welke versie heb je precies (CS3 is wat breed :P )
• Legale versie?
• Toevallig geen tweede monitor die uit staat? (Heb ik wel eens gehad dat ik me rot zocht naar een window dat gewoon op monitor B stond die op dat moment uit stond :X )

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 27-02-2008 15:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Dit hoeft niet perse aan het programma zelf te liggen. Aangezien ik Illustrator CS3 niet echt goed ken kan ik daar moeilijk over troubleshooten.. Ik kan je wel vertellen als Illustrator CS3 bij het openen van de preferences misschien een bepaald bestand wil aanspreken wat corrupt is.

1. Mischien werkt het weer na een CHKDSK via de windows recovery console? (opstarten vanaf windows cd, tijdens de installatie op R drukken en dan inloggen in de recovery console. Vervolgens geef je het commando CHKDSK.)

2. Mischien helpt 't als je Illustrator CS3 opnieuw installeerd?

• FoRo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-11 12:04
Ik heb CS3 master edition.
Het is opnieuw geinstalleerd, maar helaas.
Een week geleden werkte alles nog prima.
Ik zal de recovery optie eens proberen.....