Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
It's a long shot, but here we go.

Ik probeer al een paar dagen de receptie van TomTom in Nederland te berijken, maar kennelijk is hun voorkeuze menu stuk. Het blijft stil aan de telefoon en er gebeurt verder niet. Ondertussen heb ik al een paar euro stilte achter de rug en begin het een beetje zat te worden. De servicedesk van TomTom meld mij dat ze geen tijd hebben om even bij iemand te melden dat het TomTom kantoor onberijkbaar is.

Ik zoek dus een manier om bij de receptie van TomTom te geraken, normaal te vinden via 020-8500800. Een doorverbindnummer of iemand die de receptie kan melden dat ze onberijkbaar zijn lijkt me al voldoende ;-)

Ps. weet niet helemaal of dit de goede plek is, maar ben het ondertussen wel een beetje zat. (Nee, ze vermelden nergens een normaal email adres)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Ze hebben wel een faxnummer, misschien kan je ze een fax sturen? En heb je gewoon info@tomtom.(nl/com) geprobeerd?

Hier kan je via internet faxen:

http://www.google.nl/sear...+sturen&btnG=Zoeken&meta=

[ Voor 42% gewijzigd door urk_forever op 27-02-2008 13:58 ]

Hail to the king baby!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Probeer eens 020-85008xx? Dikke kans dat je elders bij TomTom terecht komt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Waarom deel je niet met ons de reden waarom jij Tomtom op die manier wil bereiken? :*

Alors.

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Het bandje doet het weer! Morgen maar weer proberen of ik ze te pakken kan krijgen.
Rede dat ik ze wil hebben is omdat ik geen response op mijn emails krijg, dus daarom maar even bellen. Heb ik teminste meteen antwoord. Wil namelijk informeren naar de mogelijkheden tpt een excursie voor mijn studievereniging.. Dus als er hier nog mensen van R&D van TomTom zijn, wees vrij om te reageren ;)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Afaikt werkt msalters voor TomTom als developer. :) Je zou 'm eens een DM kunnen sturen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kortom: de volgende keer (nog B)) wat meer geduld hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 27-02-2008 19:38 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.